mobile
REKLAMA

Kosmetyczna marka rodem z Warszawy

W stolicy rozwija się wiele inicjatyw gospodarczych. Małe firmy kosmetyczne zdobywają przebojem polski rynek, tak jak Mystik Warsaw

Agata Mościcka
TAGI uroda kobieta
Kosmetyczna marka rodem z Warszawy

Na polskim rynku produktów makijażowych pojawiała się kolejna marka, która już wkrótce może wysoko uplasować się w branży kosmetycznej w kraju i za granicą. Mystik Warsaw, bo o nich mowa - to młoda i dynamicznie rozwijająca się firma, która już teraz może konkurować z takimi polskimi potentatami w tej dziedzinie, jak na przykład Inglot.

Mystik Warsaw to polska marka, która od początku kreuje swój wizerunek w oparciu o polskie akcenty, zawarte nawet w nazwie. To firma, która niczego nie kopiuje, tylko buduje od podstaw po swojemu, do tego promując nazwę i wizerunek stolicy Polski.

Mystik Warsaw nie została jednak stworzona ani przez Warszawiaków, ani nawet przez Polaków. Autorką pomysłu jest Portugalka - Rita Amaral, która swoje produkty tworzy w Polsce, dedykuje Polkom i pragnie je dopasować do ich upodobań i potrzeb.

Markę cechuje niezwykła grafika, która widnieje na każdym opakowaniu. To starannie opracowany wzór, który swym szkicem nawiązuje do dziedzictwa kulturowego Warszawy – Pałacu Kultury i Nauki.

Mystik Warsaw, w swym pierwotnym założeniu, postawiło na razie na kosmetyki przeznaczone do różnego typu makijażu, zarówno tego na co dzień, jak i na specjalne okazje. Produkty cechują ciekawe patenty, trwałość oraz obecność cennych składników. Cena i jakość kosmetyków sprawiają, że mogą stać się poważną konkurencją dla drogich odpowiedników renomowanych już firm.

 

KOMENTARZE

aktualności

REKLAMA
więcej z działu aktualności
REKLAMA

sport

więcej z działu sport

kultura i rozrywka

więcej z działu kultura i rozrywka

Drogi i Komunikacja

więcej z działu Drogi i Komunikacja

KONKURSY

więcej z działu KONKURSY

Sponsorowane

więcej z działu Sponsorowane

kulinaria

więcej z działu kulinaria

Zdrowie Kobieta Dziecko

więcej z działu Zdrowie Kobieta Dziecko