mobile

Oceniono jakość obsługi w warszawskich urzędach

Firma Danae przeprowadziła coroczne badania jakości pracy urzędników i obsługi klienta.
 

Redakcja / fot. pixabay
Oceniono jakość obsługi w warszawskich urzędach

Coroczne badania prowadzone są telefonicznie oraz osobiście w trakcie wizyt w Urzędzie. Szczególnie druga metoda umożliwia zweryfikowanie rzeczywistych zachowań urzędników. Wykonuje je tzw. tajemniczy klient wyselekcjonowany przez niezależną firmę badawczą.

Tajemniczy klient ocenia oznakowanie sali obsługi, porządek, czy urzędnicy  są odpowiednio ubrani, a także czy mówią zrozumiale, wyraźnie i poświęcają mieszkańcom odpowiednią ilość czasu i uwagi.

  • I miejsce: Praga-Północ, Rembertów, Wesoła
  • II miejsce: Bielany, Żoliborz
  • III miejsce: Ursus

Badanie wykonano na zlecenie Urzędu m.st. Warszawy wykonała firma Danae w okresie od 12 września do 6 listopada 2018 roku. W badaniu wzięło udział 656 audytów osobistych i 370 audytów telefonicznych.

źródło: Urząd Dzielnicy Bielany, raport warszawa19115

KOMENTARZE

aktualności

więcej z działu aktualności

sport

więcej z działu sport

kultura i rozrywka

więcej z działu kultura i rozrywka

Drogi i Komunikacja

więcej z działu Drogi i Komunikacja

Kryminalne

więcej z działu Kryminalne

KONKURSY

więcej z działu KONKURSY

Sponsorowane

więcej z działu Sponsorowane

Biznes

więcej z działu Biznes

kulinaria

więcej z działu kulinaria

Zdrowie i Uroda

więcej z działu Zdrowie i Uroda