Kolejna Ursynowska Wyprzedaż Garażowa już 24 lipca - REJESTRACJA ZAKOŃCZONA
Po raz kolejny spotkamy się na garażówce (na parkingu przy al. KEN 61) w niedzielę, 24 lipca, w godz. 10.00-16.00. Rejestracja ruszy w piątek, 15 lipca. Wcześniejsze zgłoszenia nie będą przyjmowane. Liczba miejsc dla wystawców jest ograniczona.
INFORMUJEMY ŻE ZAKOŃCZYLIŚMY REJESTRACJĘ NA GARAZÓWKĘ. Ostatnia zarejestrowana osoba przesłała maila z wypełnioną Kartą Rejestracyjną 15 lipca br. (piątek) o godz. 22.11
Jak zgłosić chęć udziału
Rekrutacja rozpoczyna się 15 lipca (piątek), a zakończy w momencie wyczerpania limitu miejsc, ale nie później niż 22 lipca (piątek), o godz. 15.00. Prowadzona będzie głównie drogą elektroniczną. Należy wypełnić i podpisać Kartę Rejestracyjną, a następnie wysłać na adres: garazowka@ursynow.pl. Jej brak będzie równoznaczny z niewpisaniem na listę wystawców. Oryginał Karty Rejestracyjnej musi być dostarczony organizatorowi najpóźniej w dniu Ursynowskiej Wyprzedaży Garażowej.
Możliwa będzie także rejestracja osobiście w siedzibie Urzędu Dzielnicy Ursynów przy al. KEN 61 (w dni powszednie, w godz. 8.00-16.00).
Po otrzymaniu ważnego zgłoszenia urząd przekaże wystawcy informację o numerze jego stanowiska na parkingu. Wpisy na listę wystawców dokonywane będą według kolejności zgłoszeń.
Najważniejsze zasady
Wejście oraz wjazd samochodem wystawców na urzędowy parking możliwy będzie w godz. 9.00 -10.00. Samochody po rozpakowaniu będą musiały opuścić teren wyznaczony na garażówkę.
Ponowny wjazd po rzeczy możliwy będzie od godz. 15.40.
Miejsca wystawców, którzy nie pojawią się do godz. 10.30 mogą być udostępnione osobom oczekującym na wolne miejsca.
Wystawcy zobowiązani są, po zakończeniu Garażówki, do pozostawienia udostępnionego miejsca czystego i w nienaruszonym stanie. Zabronione jest również pozostawianie niesprzedanych rzeczy przy koszach na śmieci.
Wszystkich uczestników obowiązywać będzie regulamin dostępny na stronie.