„Rick and Morty” na warszawskim Comic Conie
Na tegorocznym Warsaw Comic Con pojawi się okazja, by wejść do świata Ricka i Morty’ego. Fani będą mogli między innymi zwiedzić garaż Ricka Sancheza i zakupić serialowe gadżety.
Od 26 do 28 października odbędzie się czwarta edycja największego popkulturalnego festiwalu w Polsce - Warsaw Comic Con. W tym roku uczestnicy wydarzenia spotkają tam m.in. Ricka i Morty’ego. W serialowej strefie będzie można kupić gadżety, zobaczyć wystawę produktów związanych z kreskówką, zajrzeć do garażu ekscentrycznego naukowca, Ricka Sancheza i zrobić sobie zdjęcie w specjalnej fotobudce.
Spośród wszystkich propozycji Adult Swim największą popularnością cieszy się właśnie „Rick and Morty” autorstwa Justina Roilanda i Dana Harmona. Serial przedstawia losy naukowego geniusza i socjopaty w jednym oraz jego nieśmiałego z natury wnuka. Wyjątkowy dziadek wciąga go w niebywale ryzykowne przygody w całym uniwersum. Rick Sanchez mieszka z rodziną swojej córki Beth i nieustannie zabiera ją, zięcia Jerry’ego, wnuczkę Summer oraz jej brata Morty’ego na międzygalaktyczne eskapady. Czy bliscy Ricka przetrwają jego szaleństwo, a także chaos, który serwuje im wszechświat?
Kreskówka krótko po premierze zyskała przychylne recenzje krytyków i została nazwana kultową pośród młodszej dorosłej widowni. Produkcja ma na swoim koncie dwie statuetki Annie oraz nagrodę Emmy, którą zdobyła w tym roku. W ostatnim czasie producenci wraz z twórcami potwierdzili, że powstanie kolejnych 70 odcinków serialu.
O Turner International
Turner International odpowiada za takie czołowe marki jak CNN, TNT, Cartoon Network i TCM, jak również inne kanały oraz działalność nadawcy w Ameryce Łacińskiej, Europie, na Bliskim Wschodzie, Afryce i regionie Azji i Pacyfiku. Nadaje kanały płatnej i darmowej telewizji, jak również dostarcza usługi poprzez Internet, współpracuje komercyjnie z różnymi partnerami przy przedsięwzięciach z dziedziny mediów; działa w porozumieniu z Warner Bros. i HBO, by zwiększyć globalny zasięg WarnerMedia. Turner odpowiada za 48 marek telewizyjnych nadawanych jako 180 kanałów, w 34 językach w ponad 200 krajach. Turner International jest spółką zależną Turner, części koncernu WarnerMedia.