mobile
REKLAMA

Warszawa 3 x NAJ

Najbardziej angażujące treści, najszybciej rozwijająca się społeczność, największa liczba obserwujących! W tych kategoriach konto Warszawy „Grow with Warsaw” na LinkedIn pokonało inne polskie miasta obecne na platformie, w tym Wrocław, Łódź i Poznań

Informacja prasowa
Warszawa 3 x NAJ

Kto śledzi Warszawę

Zestawienie przygotowała badawcza firma Sontender, organizator Samorządowego Kongresu Mediów Społecznościowych.

Liczba obserwujących polskie profile (wybrane miasta z Polski): Warszawa – 14,5 tys., Łódź – 12 tys., Invest in Wrocław – 5 tys., Katowice City – Live, Work & Invest – 3,9 tys., Gospodarczy Lublin – 3,7 tys., Invest in Poznań – 3,2 tys., Invest in Lublin – 2,8 tys., InvestGDA – 2,2 tys.

- LinkedIn to obecnie najlepsze miejsce do kontaktu z siecią profesjonalistów. To idealne miejsce do prezentowania swojej historii zawodowej, ale również działań i możliwości firmy czy organizacji - mówi dyrektorka koordynatorka ds. przedsiębiorczości i dialogu społecznego w warszawskim ratuszu Karolina Zdrodowska i dodaje- Cieszymy się, że grono odbiorców stale rośnie, bo to m.in. dzięki nim Warszawa tak prężnie się rozwija i przyciąga kolejne inwestycje i talenty, które czynią naszą lokalną gospodarkę innowacyjną i zrównoważoną.

Marka Warszawy

LinkedIn jest jedną z największych platform społecznościowych. Na świecie ma ok. 922 milionów użytkowników, skupia globalną, biznesową publiczność. Przedsiębiorstwa i instytucje sięgają po ten kanał jako narzędzie do budowania marki oraz jako kanał dystrybuowania informacji do pożądanej grupy odbiorców. Prowadzoną przez Urząd m.st. Warszawy stronę marki „Grow with Warsaw”, śledzi już blisko 15 tys. osób z szeroko pojętego grona inwestorów i talentów.

LinkedIn jest dostępny w 27 językach. Działa w 200 krajach i regionach. Codziennie z LinkedIna korzysta 69% użytkowników, a 15% kilka razy w tygodniu. 

Warszawa stawia na biznes

Konto „Grow with Warsaw” to narzędzie, które wzmacnia wizerunek i markę Warszawy,  miejsca otwartego, dobrego życia, które zmienia się i dostosowuje do potrzeb mieszkańców - zaradnych, wolnych i zmotywowanych. Z kolei osoby śledzące konto i rozważające związanie się ze stolicą na dłużej, dowiedzą się, że po pracy mogą korzystać z wygodnego życia w nowoczesnym i przyjaznym mieście.

fot. UMW

 

KOMENTARZE

aktualności

więcej z działu aktualności

sport

więcej z działu sport

kultura i rozrywka

więcej z działu kultura i rozrywka

Drogi i Komunikacja

więcej z działu Drogi i Komunikacja

Kryminalne

więcej z działu Kryminalne

KONKURSY

więcej z działu KONKURSY

Sponsorowane

więcej z działu Sponsorowane

Biznes

więcej z działu Biznes

kulinaria

więcej z działu kulinaria

Zdrowie i Uroda

więcej z działu Zdrowie i Uroda