mobile
REKLAMA

Warszawa i stolice państw bałtyckich promują się wspólnie w USA w ramach kampanii „Europe Untold”

Warszawa, Wilno, Ryga i Tallin ponownie połączyły siły, by wspólnie promować swój turystyczny potencjał za oceanem. Wystartowała kolejna edycja kampanii „Europe Untold”, której celem jest pokazanie mieszkańcom aglomeracji Nowego Jorku i Chicago mniej znanej, a niezwykle atrakcyjnej strony Europy Środkowo-Wschodniej.

oprac. IS
Warszawa i stolice państw bałtyckich promują się wspólnie w USA w ramach kampanii „Europe Untold”

Projekt, zainicjowany przez Stołeczne Biuro Turystyki, realizowany jest we współpracy z European Travel Commission (ETC) i potrwa do końca listopada. Kampania obejmuje działania w mediach społecznościowych – na platformach Meta, TikTok i YouTube – i ma zachęcić Amerykanów do odkrywania czterech europejskich stolic.

Cztery miasta, jedna historia

W ramach projektu powstała seria czterech spotów, w których amerykańska influenserka Melissa Male (@melissamale) odkrywa uroki Warszawy, Wilna, Rygi i Tallina. Każdy z filmów przedstawia jedno z miast oczami turystki, która poznaje lokalną kulturę, atmosferę i najpiękniejsze miejsca. Cykl uzupełnia spot podsumowujący, łączący wszystkie historie w jedną spójną opowieść o różnorodności i autentyczności tej części Europy.

Materiały wideo można obejrzeć na stronie projektu: visiteurope.com/en/europe-untold.

Europe Untold – Europa warta odkrycia

– Projekt, którego Warszawa jest liderem, ponownie zdobył uznanie European Travel Commission. Hasło kampanii „Europe Untold” wynika stąd, że nasze miasta wciąż pozostają mało znane wśród amerykańskich turystów i stanowią ciekawą alternatywę dla dobrze znanych, choć często zatłoczonych miejsc na klasycznym szlaku Europy Zachodniej – podkreśla Paweł Moras, dyrektor Stołecznego Biura Turystyki.

W tegorocznej edycji do programu ETC zgłoszono dziewięć projektów konsorcyjnych. Propozycja Warszawy i stolic państw bałtyckich uzyskała pełne dofinansowanie w wysokości 100 tys. euro.

To już druga wspólna kampania promująca miasta w Stanach Zjednoczonych. Zeszłoroczna odsłona projektu przyciągnęła uwagę ponad 16,4 miliona odbiorców i spotkała się z dużym zaangażowaniem użytkowników.

– Dobre wyniki zeszłorocznej kampanii pokazują, że współpraca pomiędzy miastami zwiększa możliwości dotarcia z przekazem na odległe rynki. Dlatego Warszawa ponownie połączyła siły ze stolicami państw bałtyckich, aby pokazać mieszkańcom Nowego Jorku i Chicago, że Europa nie kończy się na najpopularniejszych destynacjach śródziemnomorskich – mówi Moras. – Nasze miasta oferują piękne miejsca, bogatą kulturę i wyjątkowe doświadczenia w sercu kontynentu – dodaje.

Promocja Europy na dalekich rynkach

European Travel Commission zrzesza narodowe organizacje turystyczne z 35 krajów Europy i działa przy wsparciu Komisji Europejskiej. Jej misją jest promowanie Europy jako atrakcyjnego kierunku turystycznego, ze szczególnym uwzględnieniem rynków odległych – takich jak Stany Zjednoczone, Japonia, Chiny, Brazylia czy Kanada. ETC prowadzi kampanie marketingowe, badania i analizy rynku oraz wspiera zrównoważony rozwój turystyki. Siedziba organizacji mieści się w Brukseli.

 

fot. UMW

KOMENTARZE

aktualności

więcej z działu aktualności

sport

więcej z działu sport

kultura i rozrywka

więcej z działu kultura i rozrywka

Drogi i Komunikacja

więcej z działu Drogi i Komunikacja

Kryminalne

więcej z działu Kryminalne

KONKURSY

więcej z działu KONKURSY

Sponsorowane

więcej z działu Sponsorowane

Biznes

więcej z działu Biznes

kulinaria

więcej z działu kulinaria

Zdrowie i Uroda

więcej z działu Zdrowie i Uroda