mobile
REKLAMA

Miejskie Centrum Kontaktu Warszawa 19115

Jak dotrzeć do Urzędu nie wychodząc z domu? Jak załatwić sprawę w niedzielę lub święto? Wystarczy, wybrać dogodny sposób kontaktu z Warszawa 19115, aby uzyskać pełną informację o usługach realizowanych przez Urząd Miasta i jednostki miejskie (informacja), zgłosić problem, którym powinny zająć się służby miejskie (interwencja) lub przekazać swój pomysł na ulepszenie miasta (inicjatywa/wolny wniosek)

Informacja prasowa
Miejskie Centrum Kontaktu Warszawa 19115

Jak dotrzeć do Urzędu nie wychodząc z domu?  Jak załatwić sprawę w niedzielę lub święto?

Wystarczy, wybrać dogodny sposób kontaktu z Warszawa 19115, aby uzyskać  pełną informację o usługach realizowanych przez Urząd Miasta i jednostki miejskie (informacja), zgłosić  problem, którym powinny zająć się służby miejskie (interwencja) lub przekazać swój pomysł na ulepszenie miasta (inicjatywa/wolny wniosek).

Z Warszawa 19115, można kontaktować się 24/7 poprzez:

  • Bezpłatną aplikację mobilną Warszawa 19115.
  • Portal warszawa19115.pl.
  • Telefon 19115*
  • E-mail: kontakt@um.warszawa.pl i czat.

Informacja

Dzięki Miejskiemu  Centrum Kontaktu Warszawa 19115, przez całą dobę każdy może dotrzeć do usystematyzowanych i stale aktualizowanych informacji związanych z działaniem warszawskiego urzędu. Można uzyskać informację m.in. o formalnościach  i sposobie załatwiania wszystkich spraw urzędowych, godzinach pracy urzędów, kursowaniu komunikacji miejskiej, o zmianach organizacji ruchu, remontach i modernizacjach mających wpływ na organizację życia w mieście.

Informacje znajdują się na portalu  http//:warszawa19115.pl  oraz są udzielane przez konsultantów pod numerem 19115 *

Informacje można otrzymywać  poprzez  Warszawski System Powiadomień  (https://powiadomienia.um.warszawa.pl/start). Powiadomienia przesyłane są  bezpłatnie w formie komunikatów push lub  powiadomień sms.  

Interwencja  i Inicjatywa

Poprzez Miejskie Centrum Kontaktu Warszawa 19115 można zgłosić awarię lub interwencję, a także przekazać swoje sugestie i pomysły na poprawę jakości życia w Warszawie. Do najczęściej przekazywanych zgłoszeń należą te,  związane z szeroko rozumianymi problemami drogowymi (np. nieprawidłowe parkowanie oraz uszkodzenia infrastruktury drogowej) oraz  sprawy związane z utrzymaniem czystości w mieście –przepełnione śmietniki, nielegalne wysypiska, czy  koszy na śmieci. Zgłosić można każdą sprawę, którą, zdaniem mieszkańca, powinny zając się służby miejskie. Mile widziane są pomysły i inicjatywy związane z rozwojem miasta.

Zgłoszenia interwencyjne oraz inicjatywy mieszkańców przyjmowane są poprzez aplikację mobilną Warszawa 19115, portal warszawa19115, telefon 19115 oraz za pośrednictwem czatu i mala: kontakt@um.warszawa.pl

UWAGA!!! Sprawy związane z bezpośrednim zagrożeniem życia lub zdrowia należy zgłaszać niezwłocznie na numer 112. Numer 19 115 nie jest numerem alarmowym.

W bezpłatnej aplikacji Warszawa 19115, oprócz możliwości zgłaszania problemów oraz otrzymywania powiadomień, można sprawdzić aktualny stan powietrza, kiedy odbierane sa śmieci oraz  gdzie oddać elektrośmieci i przeterminowane lekarstwa i co szczególnie ważne w okresie świątecznym,  adresy punktów, w których można oddać wciąż zdatną do spożycia żywność.

*Opłata za połączenie z numerem 19115 jest zgodna z taryfą operatora osoby dzwoniącej

fot.pixabay

KOMENTARZE

aktualności

więcej z działu aktualności

sport

więcej z działu sport

kultura i rozrywka

więcej z działu kultura i rozrywka

Drogi i Komunikacja

więcej z działu Drogi i Komunikacja

Kryminalne

więcej z działu Kryminalne

KONKURSY

więcej z działu KONKURSY

Sponsorowane

więcej z działu Sponsorowane

Biznes

więcej z działu Biznes

kulinaria

więcej z działu kulinaria

Zdrowie i Uroda

więcej z działu Zdrowie i Uroda