Miejskie Centrum Kontaktu Warszawa 19115
Jak dotrzeć do Urzędu nie wychodząc z domu? Jak załatwić sprawę w niedzielę lub święto? Wystarczy, wybrać dogodny sposób kontaktu z Warszawa 19115, aby uzyskać pełną informację o usługach realizowanych przez Urząd Miasta i jednostki miejskie (informacja), zgłosić problem, którym powinny zająć się służby miejskie (interwencja) lub przekazać swój pomysł na ulepszenie miasta (inicjatywa/wolny wniosek)
Jak dotrzeć do Urzędu nie wychodząc z domu? Jak załatwić sprawę w niedzielę lub święto?
Wystarczy, wybrać dogodny sposób kontaktu z Warszawa 19115, aby uzyskać pełną informację o usługach realizowanych przez Urząd Miasta i jednostki miejskie (informacja), zgłosić problem, którym powinny zająć się służby miejskie (interwencja) lub przekazać swój pomysł na ulepszenie miasta (inicjatywa/wolny wniosek).
Z Warszawa 19115, można kontaktować się 24/7 poprzez:
- Bezpłatną aplikację mobilną Warszawa 19115.
- Portal warszawa19115.pl.
- Telefon 19115*
- E-mail: kontakt@um.warszawa.pl i czat.
Informacja
Dzięki Miejskiemu Centrum Kontaktu Warszawa 19115, przez całą dobę każdy może dotrzeć do usystematyzowanych i stale aktualizowanych informacji związanych z działaniem warszawskiego urzędu. Można uzyskać informację m.in. o formalnościach i sposobie załatwiania wszystkich spraw urzędowych, godzinach pracy urzędów, kursowaniu komunikacji miejskiej, o zmianach organizacji ruchu, remontach i modernizacjach mających wpływ na organizację życia w mieście.
Informacje znajdują się na portalu http//:warszawa19115.pl oraz są udzielane przez konsultantów pod numerem 19115 *
Informacje można otrzymywać poprzez Warszawski System Powiadomień (https://powiadomienia.um.warszawa.pl/start). Powiadomienia przesyłane są bezpłatnie w formie komunikatów push lub powiadomień sms.
Interwencja i Inicjatywa
Poprzez Miejskie Centrum Kontaktu Warszawa 19115 można zgłosić awarię lub interwencję, a także przekazać swoje sugestie i pomysły na poprawę jakości życia w Warszawie. Do najczęściej przekazywanych zgłoszeń należą te, związane z szeroko rozumianymi problemami drogowymi (np. nieprawidłowe parkowanie oraz uszkodzenia infrastruktury drogowej) oraz sprawy związane z utrzymaniem czystości w mieście –przepełnione śmietniki, nielegalne wysypiska, czy koszy na śmieci. Zgłosić można każdą sprawę, którą, zdaniem mieszkańca, powinny zając się służby miejskie. Mile widziane są pomysły i inicjatywy związane z rozwojem miasta.
Zgłoszenia interwencyjne oraz inicjatywy mieszkańców przyjmowane są poprzez aplikację mobilną Warszawa 19115, portal warszawa19115, telefon 19115 oraz za pośrednictwem czatu i mala: kontakt@um.warszawa.pl
UWAGA!!! Sprawy związane z bezpośrednim zagrożeniem życia lub zdrowia należy zgłaszać niezwłocznie na numer 112. Numer 19 115 nie jest numerem alarmowym.
W bezpłatnej aplikacji Warszawa 19115, oprócz możliwości zgłaszania problemów oraz otrzymywania powiadomień, można sprawdzić aktualny stan powietrza, kiedy odbierane sa śmieci oraz gdzie oddać elektrośmieci i przeterminowane lekarstwa i co szczególnie ważne w okresie świątecznym, adresy punktów, w których można oddać wciąż zdatną do spożycia żywność.
*Opłata za połączenie z numerem 19115 jest zgodna z taryfą operatora osoby dzwoniącej
fot.pixabay