Pasażerowie chwalą kierowców i motorniczych
Pasażerowie warszawskiej komunikacji miejskiej nie szczędzą pochwał kierowcom, motorniczym i pracownikom ZTM. Chwalą m.in. za poczekanie na pasażera, kunszt w prowadzeniu pojazdu i szybkie reagowanie na zgłoszenia.
Do Miejskiego Centrum Kontaktu często wpływają pochwały od pasażerów. We wrześniu docenili szczególnie pracę kierowców. „Kierowca jest bardzo grzeczny i miły” – napisał pasażer linii nocnej. Inni podróżni dziękowali za pomoc przy wsiadaniu i empatię dla osób mających problemy z poruszaniem się, na które trzeba poczekać. Dziękują też pasażerki z wózkami, którym „przyklęk”, czyli obniżenie pojazdu, bardzo pomaga w dostaniu się do środka.
Słowa uznania należą się również motorniczym. Motorniczy wykazał się wielkim kunsztem i uniknął wypadku – pisze pasażerka i prosi o nagrodzenie prowadzącego. Pochwały zbierają również motornicze, np. za odpowiednie i szybkie reagowanie w sytuacjach nadzwyczajnych.
Nie pozostała niezauważona dobra praca pracowników ZTM. Pasażerowie dziękują za szybka reakcję na zgłoszenie braku rozkładu jazdy, czy zniszczenia osłaniających je pleksi. Adresatami pochwał są też pracownicy POP-ów, którzy w miły i szybki sposób obsługują podróżnych.
To z pewnością nie wszyscy kierowcy, motorniczowie czy pracownicy, którzy zasłużyli na pochwałę. Zachęcamy pasażerów, którzy spotkali się z pozytywnym zachowaniem pracowników komunikacji miejskiej do poinformowania ZTM o tym fakcie bezpośrednio lub przez MCK. Miłe słowa ze strony pasażerów są dla kierowców, motorniczych i pracowników ZTM największą nagrodą.