mobile
REKLAMA

"Daj się Warszawie zaskoczyć"

Stołeczne Biuro Turystyki promuje Warszawę na europejskim rynku. Celem kampanii „Daj się Warszawie zaskoczyć” była promocja Warszawy w Hiszpanii z naciskiem na połączenia lotnicze stolicy z dwoma głównymi miastami: Madrytem i Barceloną.

Redakcja / fot. pixabay
"Daj się Warszawie zaskoczyć"

Kampania „Daj się Warszawie zaskoczyć” zostala zrealizowana online na przełomie stycznia i lutego bieżącego roku i trwała sześć tygodni. Dzięki podjętym działaniom do Warszawy przyleci 434 mieszkańców Madrytu i okolic oraz 278 mieszkańców Barcelony. Na wyniki wpływ ma także ubiegłoroczna kampania zrealizowana we współpracy z niskobudżetowymi liniami lotniczymi Ryanair. Zajmują one w Hiszpanii pierwsze miejsce z 19% udziałem w rynku.

- Warszawa zaskoczyła nas bardzo pozytywnie, ma bogatą historię i wspaniałe muzea – mówią Lety i Rober prowadzący popularny blog podróżniczy Mochileando por el Mundo.

Podobne zdanie mają także turyści z Hiszpanii, którzy mieli okazję zwiedzić stolicę. Potwierdzają to statystyki, według których Hiszpanie, którzy odwiedzili Warszawę pozytywniej oceniają miasto (60%), niż osoby, które znają stolicę jedynie ze słyszenia (35%).

Zgodnie z raportem "Turystyka w Warszawie 2017" stolicę odwiedziło 131 tysięcy turystów z Hiszpanii, którzy zamują przy tym szóste miejsce wśród nacji najczęściej odwiedzających Warszawę.

Oprócz realizacji kampanii Warszawa promowana jest podczas międzynarodowych targów turystycznych oraz wizyt prasowych dla zagranicznych dziennikarzy. Stołeczne Biuro Turystyki współpracuje także z zagranicznymi influencerami, promuje także miasto w mediach społecznościowych oraz poprzez oficjalny portal turystyczny miasta www.warsawtour.pl.

źródło: Urząd m.st. Warszawa

KOMENTARZE

aktualności

więcej z działu aktualności

sport

więcej z działu sport

kultura i rozrywka

więcej z działu kultura i rozrywka

Drogi i Komunikacja

więcej z działu Drogi i Komunikacja

Kryminalne

więcej z działu Kryminalne

KONKURSY

więcej z działu KONKURSY

Sponsorowane

więcej z działu Sponsorowane

Biznes

więcej z działu Biznes

kulinaria

więcej z działu kulinaria

Zdrowie i Uroda

więcej z działu Zdrowie i Uroda