Gracze zmierzą się na wirtualnej mapie Hali Koszyki w CS:GO
Jeszcze tylko do soboty gracze z całej Polski mogą zapisywać się do turnieju Walka o Koszyki. Jego nazwa nie jest przypadkowa, bowiem zawody zostaną rozegrane na wirtualnej mapie najpopularniejszego warszawskiego food hallu w turnieju kultowej strzelanki Counter Strike: Global Offensive.
Unikalny turniej w grze Counter-Strike: Global Offensive zostanie rozegrany 31 lipca na wirtualnej mapie Koszyków w… Hali Koszyki! Gracze zmierzą się ze sobą w formacie 2 vs 2 na mapie, która powstała w wyniku konkursu zorganizowanego przez grupę budowlaną ERBUD, odpowiedzialną za rewitalizację obiektu, we współpracy z firmą Globalworth – właścicielem i zarządcą Koszyków.
Konkurs polegał na stworzeniu konceptu graficznego mapy do gry FPS na podstawie realnej przestrzeni budynku. Ostatecznie w maju wyłoniono trzy najlepsze projekty, a autor najwyżej ocenionego przez jury pomysłu otrzymał nagrodę w wysokości 5000 zł. Jego koncept został również odtworzony w formie wirtualnej mapy, na której będzie się toczyła Walka o Koszyki.
W rozgrywkach będzie mógł wziąć udział każdy chętny duet internautów. Zapisy online ruszyły w miniony weekend i potrwają do soboty 17 lipca. Rejestracji można dokonać na stronie internetowej esport.erbud.pl. Eliminacje zostaną rozegrane w formie online w dniach 20-23 lipca. Wielki finał odbędzie się natomiast w sobotę 31 lipca o godzinie 17:00 w Hali Koszyki. Na najlepszy duet czeka nagroda w wysokości 5000 zł, natomiast nagrodą za drugie miejsce będzie 3000 zł.
W rolę hosta wydarzenia wcieli się nieoceniona Kinga Kujawska, popularna prezenterka, gamerka i ambasadorka ELS - międzynarodowej ligi gier komputerowych. W promocję turnieju zostali zaangażowani również gamingowi influencerzy, tacy jak Kuba “KubiK” Kubiak, Grzegorz “SZPERO” Dziamałek czy Dominik “GruBy” Świderski.
Gospodarzami rozgrywek są właściciel i zarządca Hali Koszyki, firma Globalworth, oraz grupa budowlana ERBUD, generalny wykonawca rewitalizacji i rozbudowy kompleksu Koszyków. Za realizację wszystkich działań związanych z organizacją turnieju odpowiedzialna jest agencja gaming marketingu Gameset.
Fot. mat. pras.