Oceniono jakość obsługi w warszawskich urzędach
Firma Danae przeprowadziła coroczne badania jakości pracy urzędników i obsługi klienta.
Coroczne badania prowadzone są telefonicznie oraz osobiście w trakcie wizyt w Urzędzie. Szczególnie druga metoda umożliwia zweryfikowanie rzeczywistych zachowań urzędników. Wykonuje je tzw. tajemniczy klient wyselekcjonowany przez niezależną firmę badawczą.
Tajemniczy klient ocenia oznakowanie sali obsługi, porządek, czy urzędnicy są odpowiednio ubrani, a także czy mówią zrozumiale, wyraźnie i poświęcają mieszkańcom odpowiednią ilość czasu i uwagi.
- I miejsce: Praga-Północ, Rembertów, Wesoła
- II miejsce: Bielany, Żoliborz
- III miejsce: Ursus
Badanie wykonano na zlecenie Urzędu m.st. Warszawy wykonała firma Danae w okresie od 12 września do 6 listopada 2018 roku. W badaniu wzięło udział 656 audytów osobistych i 370 audytów telefonicznych.
źródło: Urząd Dzielnicy Bielany, raport warszawa19115





















![[Rozwiązanie konkursu] Spektakl „Piotruś Pan” wygraj wejściówki](/uploads/artykuly/zdjecie/k_280x150/efc19594e211d31d91a8c30352466699c5900dc1.jpeg)
![[KONKURS] Spektakl „Piotruś Pan” wygraj wejściówki](/uploads/artykuly/zdjecie/k_280x150/4220062c4a3bc4a89accbe6eeeadbeffc25cc607.jpeg)
![[Rozwiązanie konkursu] Wyślij swoje świąteczne życzenia i wygraj publikację w gazecie „Informator Stolicy”](/uploads/artykuly/zdjecie/k_280x150/8abf53ae5e6bb60e0a46c0cb4da4f5a822bee3aa.png)
![[Rozwiązanie konkursu] "Po słonecznej stronie życia” – wygraj książkę Damiana Abramowicza](/uploads/artykuly/zdjecie/k_280x150/d0e3e375dcad54d827756f7f588561f4018ff4cc.png)















