Oceniono jakość obsługi w warszawskich urzędach
Firma Danae przeprowadziła coroczne badania jakości pracy urzędników i obsługi klienta.
Coroczne badania prowadzone są telefonicznie oraz osobiście w trakcie wizyt w Urzędzie. Szczególnie druga metoda umożliwia zweryfikowanie rzeczywistych zachowań urzędników. Wykonuje je tzw. tajemniczy klient wyselekcjonowany przez niezależną firmę badawczą.
Tajemniczy klient ocenia oznakowanie sali obsługi, porządek, czy urzędnicy są odpowiednio ubrani, a także czy mówią zrozumiale, wyraźnie i poświęcają mieszkańcom odpowiednią ilość czasu i uwagi.
- I miejsce: Praga-Północ, Rembertów, Wesoła
- II miejsce: Bielany, Żoliborz
- III miejsce: Ursus
Badanie wykonano na zlecenie Urzędu m.st. Warszawy wykonała firma Danae w okresie od 12 września do 6 listopada 2018 roku. W badaniu wzięło udział 656 audytów osobistych i 370 audytów telefonicznych.
źródło: Urząd Dzielnicy Bielany, raport warszawa19115
















![[Rozwiązanie konkursu] Spektakl „Łóżko pełne cudzoziemców” wygraj podwójną wejściówkę](/uploads/artykuly/zdjecie/k_280x150/2178efc705c649654fdb3972150d9ad76fb26e15.jpeg)
![[KONKURS] Spektakl „Łóżko pełne cudzoziemców” wygraj podwójną wejściówkę](/uploads/artykuly/zdjecie/k_280x150/55a79858d3621f2ddc7b75ecb70333535976dde0.jpeg)
![[Konkurs] Wygraj wejściówki na pokaz filmu „Plan na życie. Carlo Acutis”](/uploads/artykuly/zdjecie/k_280x150/c671315129a3b262db05dcabeb060bf5a1277fa0.jpeg)
![[Rozwiązanie Konkursu] Wygraj podwójne zaproszenie na improwizowane SHOW "Ale Granda!!!"](/uploads/artykuly/zdjecie/k_280x150/0d6c3ea1271b849f74a232f49d19e03ce8a30515.png)















