Oceniono jakość obsługi w warszawskich urzędach
Firma Danae przeprowadziła coroczne badania jakości pracy urzędników i obsługi klienta.
Coroczne badania prowadzone są telefonicznie oraz osobiście w trakcie wizyt w Urzędzie. Szczególnie druga metoda umożliwia zweryfikowanie rzeczywistych zachowań urzędników. Wykonuje je tzw. tajemniczy klient wyselekcjonowany przez niezależną firmę badawczą.
Tajemniczy klient ocenia oznakowanie sali obsługi, porządek, czy urzędnicy są odpowiednio ubrani, a także czy mówią zrozumiale, wyraźnie i poświęcają mieszkańcom odpowiednią ilość czasu i uwagi.
- I miejsce: Praga-Północ, Rembertów, Wesoła
- II miejsce: Bielany, Żoliborz
- III miejsce: Ursus
Badanie wykonano na zlecenie Urzędu m.st. Warszawy wykonała firma Danae w okresie od 12 września do 6 listopada 2018 roku. W badaniu wzięło udział 656 audytów osobistych i 370 audytów telefonicznych.
źródło: Urząd Dzielnicy Bielany, raport warszawa19115