Organizacja pracy Urzędu m.st. Warszawy w czasie świąt
Prezydent m.st. Warszawy zadecydował, że 22 grudnia 2023 r. i 2 stycznia 2024 r. będą dla pracowników dniami wolnymi, w zamian za święta przypadające w soboty. W te dni pełniony będzie tylko dyżur w celu rejestracji zgonów. Oznacza to, że jutrzejszy dzień (21.12) jest ostatnim dniem na załatwienie w tym tygodniu sprawy urzędowej w mieście. Kolejne dni urzędowe to 27, 28 i 29.12.2023 r.
Godziny otwarcia urzędu
2 grudnia i 2 stycznia to w Urzędzie m.st. Warszawy dni wolne od pracy, w zamian za święta przypadające w sobotę (11 listopada 2023 r. i 6 stycznia 2024 r.) Pełniony będzie jednak dyżur do rejestracji zgonów dla całej Warszawy - w siedzibie Urzędu Stanu Cywilnego przy ul. gen. Andersa 5, w godzinach od 8.00 do 16.00. W tych dniach nie będzie można załatwić żadnych innych spraw w miejskich urzędach.
Całą dobę – Warszawa 19115
Przypominamy jednak, że dzięki Miejskiemu Centrum Kontaktu Warszawa 19115 mieszkańcy stolicy mogą kontaktować się z urzędem również w święta i dni wolne od pracy. Dzięki „19115” można uzyskać wszystkie informacje o usługach realizowanych przez Urząd Miasta i jednostki miejskie, zgłosić problem, którym powinny zająć się służby miejskie, poprosić o interwencję. Mieszkańcy mogą także przekazać swój pomysł na ulepszenie otoczenia, wyjść z inicjatywą czy zgłosić wolny wniosek.
Z centrum Warszawa 19115 można kontaktować się 24 godziny dobę, przez cały tydzień poprzez:
- bezpłatną aplikację mobilną Warszawa 19115,
- portal warszawa19115.pl,
- telefon 19115*,
- e-mail: kontakt@um.warszawa.pl,
- czat.
fot.UMW