Punkty Obsługi Pasażera w świątecznym okresie
Od Wigilii Bożego Narodzenia do Święta Trzech Króli Punkty Obsługi Pasażerów będą działać według specjalnego harmonogramu.
W Wigilię (24 grudnia) oraz Sylwestra (31 grudnia) wszystkie działające wtedy punkty będą pracowały krócej, odpowiednio do godziny 13.00 i 15.00.
Pierwszy i drugi dzień świąt Bożego Narodzenia (25-26 grudnia), Nowy Rok (1 stycznia) oraz święto Trzech Króli (6 stycznia) to dni wolne od pracy – w tym czasie wszystkie POP-y będą nieczynne.
W pozostałe dni między 24 grudnia a 6 stycznia codziennie będą czynne punkty na Dw. Centralnym, Dw. Zachodnim oraz Lotnisku Chopina.
Najwięcej punktów będzie czynnych od 2 do 4 stycznia (środa-piątek). Pasażerów zapraszamy wtedy do POP-ów: Żelazna, Centrum, Świętokrzyska (linia M1), Nowy Świat, Dw. Gdański, pl.Wilsona, Młociny, Dw. Wschodni, Lotnisko, Służew, Imielin, Politechnika, Dw. Wileński, Dw. Zachodni, Dw. Centralny, C.H. Blue City.
Przez cały okres od 24 grudnia do 6 stycznia nieczynnych będzie pięć POP-ów. Są to punkty zlokalizowane przy stacjach metra: Marymont, Rondo ONZ, Świętokrzyska (linia M2), Stadion Narodowy oraz znajdujący się w remoncie POP przy stacji metra Ratusz-Arsenał.
Szczegółowy harmonogram pracy Punktów Obsługi Pasażerów, wraz z godzinami otwarcia można znaleźć na załączonej grafice.