mobile
REKLAMA

Sport Management Academy za nami!

Przez trzy dni w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie można było wziąć udział w Sport Management Academy. To cykl warsztatów organizowany przez Studenckie Koło Naukowe Zarządzania w Sporcie SGH.

Marcin Kalicki
Sport Management Academy za nami!

W wydarzeniu wzięło udział ponad stu uczestników, którzy mieli okazję zdobywać wiedzę podczas dnia marketingu w sporcie oraz dnia analizy danych w sporcie. Tegorocznymi prelegentami byli: Łukasz Szeliga – Prezes Polskiego Komitetu Paraolimpijskiego; Karol Talar – Senior Marketing Manager w PZPN; Bartłomiej Stolarz – manager ds. marketingu i sprzedaży w Shark Agency i Adam Pawlukiewicz R&D Executive Officer w Pentagon Research. Nie mogło zabraknąć także informacji od KMD Sports tym razem o tym „jak dane i technologia wspierają pracę skautów piłkarskich?”. Konferencja została zwieńczona sesją Q&A z dziennikarzami znanymi z Canal+ oraz kanału “Foot Truck” - Jakubem Polkowskim oraz Łukaszem Wiśniowskim.

– Chciałbym bardzo podziękować prelegentom, partnerom oraz przede wszystkim uczestnikom, którzy tak licznie przez trzy dni uczęszczali na proponowane przez nas prelekcje. Mam nadzieję, że każdy wyszedł bogatszy o nową wiedzę i doświadczenia, które zaprocentują w przyszłości. Organizacja takiego wydarzenia wiąże się z wielodniowymi przygotowaniami, lecz dobre słowo drugiej osoby jest warte każdej pracy. Jeszcze raz bardzo dziękuję i zapraszam by w przyszłości obserwować działalność Studenckiego Koła Naukowego Zarządzania w Sporcie SGH – mówi Maciej Pazdan, organizator wydarzenia.

Uczestnicy Sport Management Academy byli bardzo zadowoleni z udziału w wydarzeniu. – Bardzo zainteresował mnie dzień marketingu, ponieważ to jest coś czym chciałabym zajmować się w przyszłości. Prelegenci podzielili się ciekawą wiedzą i przekazali wskazówki jak rozpocząć karierę w branży – zaznacza Paulina. – Podobały mi się warsztaty z zastosowania analizy danych w skautingu piłkarskim. Panowie opowiadali z dużą pasją o swojej pracy i mam nadzieję, że w przyszłości będę mógł pracować jako analityk – dodał Adam.

Informator Stolicy objął patronat medialny nad wydarzeniem w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Dziękujemy za zaufanie!

Fot. SKN Zarządzania w Sporcie SGH

KOMENTARZE

aktualności

REKLAMA
więcej z działu aktualności
REKLAMA

sport

więcej z działu sport

kultura i rozrywka

więcej z działu kultura i rozrywka

Drogi i Komunikacja

więcej z działu Drogi i Komunikacja

KONKURSY

więcej z działu KONKURSY

Sponsorowane

więcej z działu Sponsorowane

kulinaria

więcej z działu kulinaria

Zdrowie i Uroda

więcej z działu Zdrowie i Uroda