mobile
REKLAMA

Ulepsz kampanię Google Ads w 3 krokach. Przedstawiamy rekomendacje specjalistów

Google Ads to jeden z najefektywniejszych sposobów na marketing przedsiębiorstwa w sieci. Pod warunkiem, że kampanie prowadzone są zgodnie ze sztuką. Z racji tego, że AdWords lubi czasem zaskakiwać, przedstawiamy krótki poradnik optymalizacji kampanii w trzech krokach. Wykonaj je i zobacz, że dotychczas realizowana promocja miała jeszcze zasoby rezerwowe.

Artykuł sponsorowany
Ulepsz kampanię Google Ads w 3 krokach. Przedstawiamy rekomendacje specjalistów

Reklamuj się tam, gdzie świadczysz usługi. Geotargetowanie potraktuj priorytetowo

Reklama przedsiębiorstwa usługowego z miasta Łódź wyświetlana na terenie Poznania? Brzmi na niecodzienny pomysł, prawda? I tak jest w rzeczywistości. Błędne geotargetowanie to podstawowy błąd popełniany przez niedoświadczonych specjalistów lub właścicieli firm. Google Ads umożliwia Ci precyzyjne ustawienie lokalizacji kampanii marketingowej. Na konkretny kraj, województwo, miasto czy nawet dzielnice. W ten sposób zwiększysz efektywność promocji – będziesz docierał wyłącznie do potencjalnych Klientów, skłonnych do kupna usługi bądź produktów. Podziękuje Ci także Twój budżet. Przez złe geotargetowanie z konta Google Ads uciekają cenne złotówki!

W trakcie bieżącej optymalizacji konta Ads warto zaprzyjaźnić się z geotargetowaniem. To także kluczowy element podczas tworzenia nowych kampanii. Prawidłowo ustawione kierowanie może zauważalnie zwiększyć efektywność promocji. Nie będziesz bowiem przepalać budżetu w miejscach, gdzie masz znikome szanse na pozyskanie potencjalnego Klienta. Panel AdWords pozwala również na wykluczanie poszczególnych obszarów reklamy.”

Źródło: https://afterweb.pl/google-ads-adwords/lodz-agencja-sem-ppc/

Wykluczenia wyszukiwanych fraz. Miej pełną kontrolę nad swoim marketingiem

Aby prawidłowo optymalizować kampanię Google Ads, powinieneś dokładnie zaznajomić się z panelem AdWords. Słowa kluczowe stanowią swego rodzaju fundament reklamy. O tym już wiesz, prawda? Musisz więc zadbać o ich higienę. I nie mowa tutaj tylko o kontrolowaniu stawek CPC czy wstrzymywaniu fraz, które nie generują wyświetleń oraz kliknięć. Do pełnego kontrolowania tego, komu wyświetlana jest reklama, użyj funkcji wykluczania wyszukiwanych haseł. W ten sposób nie zmarnujesz pieniędzy na kliknięcia z góry skazane na porażkę. Co ciekawe, jako reklamodawca dostaniesz również dostęp do wcześniej wyszukiwanych słów. Tam też warto zrobić porządek.

Uważaj na domyślne ustawienia Google Ads. Twój budżet na reklamę będzie Ci wdzięczny

Dlaczego samodzielne ustawianie kampanii Google Ads nie jest efektywne? Z jakiego powodu warto skorzystać z pomocy specjalistów, takich jak AFTERWEB? Odpowiedź na oba pytania jest bajecznie prosta. Google Ads potrafi płatać figle. Domyślne ustawienia to najlepszy przykład. Ads w sposób automatyczny kieruje nowe reklamy na sieć wyszukiwania oraz sieć reklamową. Jeżeli zastanawiasz się, dlaczego aż tak dużo płacisz za kliknięcia, to może być jeden z ważniejszych powodów. Wykwalifikowani eksperci zwracają uwagę na każdy detal tworzenia marketingu w wyszukiwarce Google. Przy ich pomocy, takie błędy Ci nie grożą!

KOMENTARZE

aktualności

więcej z działu aktualności

sport

więcej z działu sport

kultura i rozrywka

więcej z działu kultura i rozrywka

Drogi i Komunikacja

więcej z działu Drogi i Komunikacja

Kryminalne

więcej z działu Kryminalne

KONKURSY

więcej z działu KONKURSY

Sponsorowane

więcej z działu Sponsorowane

Biznes

więcej z działu Biznes

kulinaria

więcej z działu kulinaria

Zdrowie i Uroda

więcej z działu Zdrowie i Uroda