Warszawa stawia na talenty z Italii i Hiszpanii
Jak przyciągnąć do Warszawy talenty z Włoch i Hiszpanii? Właśnie ruszyła nowa kampania wizerunkowa miasta. W zeszłym roku stolicy udało się dotrzeć do blisko 6 milionów Włochów i Hiszpanów z zachętą: przyjeżdżajcie do Warszawy
Przyciągamy talenty z południa Europy
Hasło akcji promocyjnej „Ctrl + Varsavia”/„Ctrl + Varsovia” ma zgodnie z internetowym skrótem zachęcać do „wklejenia się do Warszawy”. Miasto podkreśla w niej swoje atuty:
- świetne połączenia z innymi miastami na świecie
- doskonała komunikacja miejska
- wysoki potencjał naukowy, akademicki i innowacyjny,
- atrakcyjny rynek pracy,
- wysoka jakość życia.
- Żeby przyciągać z kraju i zagranicy osoby oraz firmy, które chciałyby realizować swoje pomysły i rozwijać się w Warszawie musimy pokazywać otwartość naszego miasta oraz możliwości, jakie ono daje - mówi Karolina Zdrodowska, dyrektorka koordynatorka ds. przedsiębiorczości i dialogu społecznego w stołecznym ratuszu i dodaje: – Warszawa musi uczestniczyć w powszechnej walce o talenty i specjalistów, bo to dzięki wiedzy i technologii rozwija się lokalna gospodarka.
Ucz się, pracuj i inspiruj w Warszawie
Kampania jest skierowana do młodych osób z Włoch i Hiszpanii, które rozważają studia lub pracę za granicą w sektorze IT i finansowym. Miasto wybrało te dwa kraje, bo tam w badaniach widać największą otwartość młodych ludzi do emigracji. W obu krajach bezrobocie wśród młodych ludzi ma wysoki wskaźnik.
Cała akcja potrwa miesiąc i zostanie przeprowadzona on-line na platformach: LinkedIn, Facebook, Instagram, YouTube, Tik-Tok, Google oraz Programmatic. Posty, filmiki i nakładki w social mediach pokazują Warszawę jako miasto nowoczesne i przyjazne do życia, studiowania oraz rozwijania kariery. Mają też wzmocnić wizerunek Warszawy jako miejsca, w którym można zdobywać wiedzę, nawiązywać relacje biznesowe i naukowe oraz atrakcyjnie spędzić wolny czas.
W zeszłorocznej kampanii miastu udało się dotrzeć do 2,9 mln osób z grupy docelowej w Hiszpanii i 2,8 mln we Włoszech.
Kampania jest częścią przyjętej przez miasto #Strategii2030. Wchodzi w skład miejskich programów „Przyciągamy talenty i liderów” oraz „Wdrażamy Innowacje”.
fot.UMW

![[Komentarz] Modernizacja Polonii](/uploads/artykuly/zdjecie/k_280x150/af8f043bc04f59c624ac3d37c00c49fd26c0b05e.jpeg)
















![[Rozwiązanie konkursu] Spektakl „Łóżko pełne cudzoziemców” wygraj podwójną wejściówkę](/uploads/artykuly/zdjecie/k_280x150/2178efc705c649654fdb3972150d9ad76fb26e15.jpeg)
![[KONKURS] Spektakl „Łóżko pełne cudzoziemców” wygraj podwójną wejściówkę](/uploads/artykuly/zdjecie/k_280x150/55a79858d3621f2ddc7b75ecb70333535976dde0.jpeg)
![[Konkurs] Wygraj wejściówki na pokaz filmu „Plan na życie. Carlo Acutis”](/uploads/artykuly/zdjecie/k_280x150/c671315129a3b262db05dcabeb060bf5a1277fa0.jpeg)
![[Rozwiązanie Konkursu] Wygraj podwójne zaproszenie na improwizowane SHOW "Ale Granda!!!"](/uploads/artykuly/zdjecie/k_280x150/0d6c3ea1271b849f74a232f49d19e03ce8a30515.png)














