mobile

Atrium Promenada – początek stylowej metamorfozy

Atrium, które od 2015 prowadzi rozbudowę warszawskiego centrum handlowego Atrium Promenada, otwiera pierwszą część nowego budynku i zapowiada kolejne zmiany, jakie zajdą w obiekcie w najbliższym czasie.

TAGI
Atrium Promenada – początek stylowej metamorfozy

Oficjalne otwarcie rozbudowanego centrum handlowego Atrium Promenada odbędzie się 9 marca o godz. 10:00. Od tego momentu klienci będą mogli korzystać z nowej części obiektu, która została zaprojektowana i wykonana jako kontynuacja istniejącego, głównego pasażu i liczy ok. 6 000 mkw. powierzchni całkowitej, w tym ok 3 450 mkw. powierzchni najmu. Za projekt architektoniczny odpowiada  polski oddział francuskiego konsorcjum SUD Architectes z siedzibą w Lyonie, a generalnym wykonawcą inwestycji jest CFE Polska.

To, co wyróżnia nową część Promenady, to wyjątkowa koncepcja wizualna i architektoniczna. Zarówno wnętrze, jak i nowa fasada budynku zostały zaprojektowane tak, by odświeżyć wizerunek Atrium Promenada i utrzymać jego nowoczesność, doskonałe wkomponowanie w najbliższe otoczenie,  strukturę oraz estetykę, jak również podkreślić bycie handlową wizytówką prawobrzeżnej Warszawy.

– Odświeżona, rozbudowana Promenada zyskała atrakcyjną architektoniczne, częściowo przeszkloną elewację. Utrzymanie jej w matowo-złotej barwie oraz unikatowe podświetlenie nadają jej elegancki, wielkomiejski charakter. W nowej części budynku zastosowaliśmy rozwiązania, które już funkcjonują w zachodnich centrach handlowych, m.in. w Londynie czy Paryżu. Zarówno wewnętrzne, jak i zewnętrzne witryny sklepu są dwupoziomowe, co pozwoliło podkreślić efekt tzw. grand magasine, na którym wzorowane jest centrum. Dzięki zastosowaniu dużej liczby przeszkleń dachowych i jasnych kolorów materiałów wykończeniowych, wnętrze stało się jeszcze bardziej przestronne oraz doświetlone dużą ilością dziennego, naturalnego światła. Przy współpracy z architektami tworzymy obiekt, który ma być nie tylko funkcjonalny i dobrze służyć klientom oraz najemcom, ale jednocześnie będzie atrakcyjny wizualnie. Architektura Promenady tworzy przyjazne wnętrze i jest dobrze wkomponowana w miejską tkankę, estetyczna i pasująca do najbliższego otoczenia – mówi Jolanta Wawrzyszuk, dyrektor operacyjny Atrium Poland Real Estate Management.

W nowo otwartej części Atrium Promenada działalność rozpoczyna sześciu najemców. Największym z nich jest 3-piętrowy salon marki odzieżowej H&M. Będzie to jeden z największych sklepów tej sieci w Polsce. Nowoczesne wnętrze zostało zaprojektowane z dużą dbałością o każdy szczegół - to, czym będzie wyróżniać się ten lokal to wysoka, przeszklona witryna, która widoczna będzie od strony ulicy Ostrobramskiej. Na ponad 3 000 mkw. powierzchni znajdzie się oferta dla kobiet, mężczyzn i dzieci, jak również asortyment wnętrzarski z linii H&M Home. Swoje lokale otworzą również m.in. butik z ekskluzywnymi kosmetykami MAC, którego obecność będzie niezwykle istotnym wzmocnieniem segmentu zdrowie i uroda w centrum handlowym. Oprócz nich, dla klientów otwiera się również salon z elegancką bielizną Le Charme, sklep sieci Time Trend z szerokim asortymentem eleganckich i wysokiej klasy zegarków, salon komputerowy X-Kom oraz kantor wymiany walut.

Dodatkowa powierzchnia handlowa to nie jedyny cel rozbudowy i rewitalizacji obiektu. Atrium Promenada chce utrzymać swoją pozycję wyjątkowego miejsca zakupów, spędzania wolnego czasu i relaksu, ale też spotkań biznesowych i pracy.

– Jako aktywny właściciel, zarządca i deweloper stale monitorujemy rynek, zmieniające się potrzeby najemców i konsumentów, jednocześnie identyfikując możliwości podnoszenia i tworzenia wartości naszych obiektów. Promenada posiada olbrzymi potencjał rozwoju. Usytuowana jest w dzielnicy Warszawy Praga Południe, przeżywającej swój dynamiczny rozkwit i rozwój. To obecnie jedna
z najgęściej zaludnionych dzielnic, dobrze skomunikowana z centrum miasta, ze stale udoskonalaną infrastrukturą oraz ogromną liczbą istniejących i wciąż powstających osiedli mieszkaniowych. Atrium szczyci się otwarciem pierwszego etapu rozbudowy i odnowieniem Promenady umożliwiając wgląd w jej przyszłe oblicze – mówi Scott Dwyer, Prezes Zarządu Atrium Poland Real Estate Management.

W nowej części obiektu na klientów czeka szeroki wachlarz udogodnień, m.in. interaktywne punkty informacyjne, specjalne, komfortowe strefy relaksu ze wzmocnionym sygnałem Wi-Fi, punkty ładowania urządzeń mobilnych oraz nowe, eleganckie toalety – przystosowane do potrzeb zarówno dorosłych, dzieci jak i osób niepełnosprawnych.

– To początek zmian, jakie chcemy wprowadzać. Jesienią tego roku zakończymy prace nad drugą częścią budynku od strony ulicy Ostrobramskiej, w której m.in. pojawi się dwupiętrowy salon Go Sport w nowej aranżacji oraz kolejne udogodnienia dla klientów. Mamy nadzieję, że nasze działania zostaną docenione i pozytywnie odebrane zarówno przez klientów, jak i najemców, a Atrium Promenada umocni się jako miejsce zakupów i spędzania wolnego czasu oraz wizytówka prawobrzeżnej Warszawy – dodaje Jolanta Wawrzyszuk.

 

KOMENTARZE

aktualności

więcej z działu aktualności

sport

więcej z działu sport

kultura i rozrywka

więcej z działu kultura i rozrywka

Drogi i Komunikacja

więcej z działu Drogi i Komunikacja

Kryminalne

więcej z działu Kryminalne

KONKURSY

więcej z działu KONKURSY

Sponsorowane

więcej z działu Sponsorowane

Biznes

więcej z działu Biznes

kulinaria

więcej z działu kulinaria

Zdrowie i Uroda

więcej z działu Zdrowie i Uroda