Białołęcki Ratusz czynny dłużej do końca czerwca
Od 7 maja do 30 czerwca trwa pilotażowy projekt mający na celu wydłużenie godzin pracy urzędu. Białołęka, jako pierwsza dzielnica w stolicy, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich mieszkańców wydłużyła godziny pracy ratusza dwa dni w tygodniu.
- W poniedziałki i czwartki do godz. 19:00 będzie można załatwić wszystkie sprawy, które standardowo obsługuje Wydział Obsługi Mieszkańców. Delegatura Biura Administracji i Spraw Obywatelskich będzie przyjmowała wnioski w zakresie: rejestracji pojazdów, praw jazdy oraz meldunków i dowodów osobistych. Wyjątkiem będą sprawy z zakresu działalności gospodarczej - te bez zmian będą przyjmowane w urzędzie przy ul. Marywilskiej 44 w poniedziałki do godz. 18.00, od wtorku do piątku do godz. 16.00. Godziny pracy Urząd Stanu Cywilnego również pozostają bez zmian - informują białołęccy urzędnicy.
Dzięki wydłużeniu pracy urzędu mogą do niego zdążyć mieszkańcy, którzy do tej pory, aby zarejestrować nowonabyty pojazd czy prawo jazdy musieli brać dzień wolny w pracy. Pomysł ten na tyle spodobał się mieszkańcom Białołęki, ale również w stołecznym ratuszu, że od września może zostać wdrożony we wszystkich dzielnicach miasta stołecznego.
Fot. Urząd Dzielnicy Białołęka