mobile
REKLAMA

Bilety na warszawski tor nareszcie do kupienia w Internecie

W tym roku ruszył 72. sezon wyścigów konnych na Służewcu. Bilety na gonitwy można nabywać po raz pierwszy także online. Tor Służewiec oraz firma Eventim.pl podpisały umowę na dystrybucję biletów, która już w weekend otwarcia zaowocowała wynikiem blisko 14 proc. sprzedanych wejściówek właśnie w kanale internetowym.

TAGI
Bilety na warszawski tor nareszcie do kupienia w Internecie

Tegoroczne otwarcie sezonu było rekordowe pod względem liczby widzów. Łącznie zostało sprzedanych ponad 6 000 biletów do obu stref, w tym ponad 800 za pomocą strony eventim.pl do strefy B. Dla porównania w ubiegłym roku zostało sprzedanych
3 300 wszystkich biletów.

- Dzięki nowemu kanałowi sprzedaży poszerzymy z pewnością grupę klientów, którzy będą mieli wygodny dostęp do biletów bez konieczności stania
w kolejkach przed gonitwami oraz będą mogli dokonać zakupu wcześniej, nie tylko w dniu wydarzenia – mówi Sylwester Puczen, rzecznik prasowy Toru Służewiec. Pierwsze efekty są więcej niż zadowalające. W ciągu kilku dni blisko 14 proc. biletów zostało nabytych drogą internetową.

Sezon 2016 to 54 dni wyścigowe. Rozpoczął się 17 kwietnia, a zakończy 20 listopada. Do najważniejszych wydarzeń sezonu należą przede wszystkim Derby Gala
(3 lipca) i Wielka Warszawska (2 października). Oprócz wspomnianych dwóch wydarzeń warto wymienić klasyczne gonitwy jak: Nagroda Rulera (22 maja), St. Leger (28 sierpnia) czy Liry (31 lipca) – gonitwa dla klaczy. Ważnym wydarzeniem dla miłośników pięknych koni czystej krwi arabskiej jest Dzień Arabski (21 sierpnia) podczas którego rozgrywana jest Nagroda Europy.

- Cieszymy się, że możemy wspierać służewiecki tor swoją wiedzą
i doświadczeniem. Dzięki naszej współpracy zarządzający nim będą mieli precyzyjną informację ile biletów zostało sprzedanych, skąd odbywa się największy ruch, a także kim są fani konnych wyścigów. To także znaczne zwiększenie dostępności biletów dla klientów, którzy poza stroną internetową mogą je nabywać także za pomocą naszej aplikacji na urządzenia mobilne – mówi Piotr Wasek, menadżer ds. sprzedaży w Eventim.pl.

Do nabycia za pomocą strony internetowej i aplikacji mobilnej eventim.pl są na razie wejściówki na poszczególne wyścigi. Firmy pracują już nad stworzeniem pakietów na grupy gonitw dla fanów wyścigów.

KOMENTARZE

aktualności

REKLAMA
więcej z działu aktualności
REKLAMA

sport

więcej z działu sport

kultura i rozrywka

więcej z działu kultura i rozrywka

Drogi i Komunikacja

więcej z działu Drogi i Komunikacja

Kryminalne

więcej z działu Kryminalne

KONKURSY

więcej z działu KONKURSY

Sponsorowane

więcej z działu Sponsorowane

Biznes

więcej z działu Biznes

kulinaria

więcej z działu kulinaria

Zdrowie i Uroda

więcej z działu Zdrowie i Uroda