mobile

CH Ursynów z czterema nowymi najemcami i dobrymi wynikami w czasie pandemii

Pomimo licznych przeciwności i długo utrzymujących się obostrzeń, wiele podmiotów z branży handlowej osiągnęło dobre wyniki w czasie pandemii. Wśród nich jest m.in. Centrum Handlowe Ursynów, które zarówno w całym 2020 roku, jak i w I kwartale 2021 roku wielokrotnie odnotowało satysfakcjonujące wskaźniki odwiedzin i sprzedaży oraz pozyskało aż czterech nowych najemców.

Informacja prasowa
CH Ursynów z czterema nowymi najemcami i dobrymi wynikami w czasie pandemii

W ostatnich miesiącach do grona najemców warszawskiego CH Ursynów dołączyły cztery firmy: AquaEL Zoo (sieć zoologiczna, w której można nabyć zwierzęta domowe oraz artykuły do ich przechowywania, żywienia i pielęgnacji), Kodano Optyk (sieć oferująca marki okularów korekcyjnych oraz przeciwsłonecznych, takich jak: Ray-Ban, Vogue, Versace, Solano oraz wiele innych), a także Mister Minit (specjalizujący się m.in. w naprawie obuwia i dorabianiu kluczy) oraz Strefa Diet (oferująca spożywcze bioprodukty i ekologiczne artykuły dopasowane do różnych rodzajów diet). Na początku 2021 roku
w CH Ursynów pojawił się także nowy showroom firmy Electrotile, specjalizującej się w instalacjach fotowoltaicznych.

Pomimo pandemii i licznych obostrzeń obowiązujących dla wielu gałęzi handlu, w CH Ursynów notowaliśmy stałą, wysoką frekwencję. Zawdzięczamy to obecnemu doborowi najemców, z których duża część mogła działać nawet w okresie podwyższonych restrykcji, co zapewniło nam utrzymanie wysokiego wskaźnika footfall. Na silną pozycję centrum wskazują również nasi nowi najemcy, którzy dołączyli do nas w tak szczególnym momencie. Teraz koncentrujemy się na dalszym zapewnianiu bezpieczeństwa klientom i pracownikom, po cichu licząc, że trzecia fala pandemii była jednocześnie ostatnią – mówi Piotr Brzozowicz, dyrektor Centrum Ursynów.

Wysoki footfall i nowe trendy zakupowe

Tomasz Płuciennik, dyrektor ds. operacji i efektywności sieci sprzedaży RTV EURO AGD, która posiada swój salon w CH Ursynów, wskazuje, że w czasie pandemii znacząco zmieniły się zachowania konsumentów. – Nasza sieć działa w modelu omnichannel, ale klienci wciąż najchętniej dokonują zakupów w sklepach stacjonarnych, w których nie tylko mogą obejrzeć produkty na żywo, ale również omówić swój wybór z doradcą. W związku z pandemią zmieniło się jednak podejście klientów do wizyt
w sklepie. Klienci najczęściej przychodzą po konkretny produkt, są zdecydowani na zakup, więc wizyty są krótsze i bardziej efektywne. Ten trend obserwujemy w całej naszej sieci, także w CH Ursynów
– tłumaczy Płuciennik i dodaje że zarówno RTV EURO AGD, jak i całe CH Ursynów od początku pandemii dokładają wszelkich starań, aby zapewnić klientom możliwie największy komfort zakupów.

W związku z pandemią wdrożyliśmy szereg środków prewencyjnych, takich jak środki ochrony dla klientów i pracowników, systematyczne odkażanie powierzchni częstego kontaktu, przesłony pleksi oraz komunikację przypominającą o zasadach COVID. Jesteśmy także w stałym kontakcie z właścicielami centrów handlowych, również z CH Ursynów, co pozwala nam na spójną realizację zaleceń z korzyścią dla bezpieczeństwa klientów – podkreśla Płuciennik.

Fot. mat. pras.

KOMENTARZE

aktualności

więcej z działu aktualności

sport

więcej z działu sport

kultura i rozrywka

więcej z działu kultura i rozrywka

Drogi i Komunikacja

więcej z działu Drogi i Komunikacja

KONKURSY

więcej z działu KONKURSY

Sponsorowane

więcej z działu Sponsorowane

kulinaria

więcej z działu kulinaria

Zdrowie i Uroda

więcej z działu Zdrowie i Uroda