Koniec sprzedaży biletów WKD w stacjonarnych biletomatach
Od 18 września pasażerowie Warszawskiej Kolei Dojazdowej nie będą już mogli kupować biletów w stacjonarnych automatach na przystankach i stacjach. Spółka zdecydowała o wstrzymaniu sprzedaży w tych urządzeniach. Pasażerowie muszą korzystać z alternatywnych metod zakupu biletów

– Warszawska Kolej Dojazdowa sp. z o.o. uprzejmie informuje, iż od dnia 18.09.2025 r. sprzedaż biletów WKD za pośrednictwem stacjonarnych automatów biletowych znajdujących się na stacjach/przystankach WKD zostaje wstrzymana – przekazuje WKD.
Władze spółki WKD informują, że bilety nadal można nabyć w kilku innych miejscach. Dostępne są one:
- w kasach biletowych na wybranych stacjach, takich jak Grodzisk Mazowiecki Radońska, Podkowa Leśna Główna, Komorów, Pruszków, Warszawa Zachodnia, Warszawa Ochota oraz Warszawa Śródmieście;
- w mobilnych automatach biletowych w pociągach WKD (automaty te akceptują wyłącznie płatności bezgotówkowe);
- za pomocą aplikacji mobilnych mPay i SkyCash;
- poprzez oficjalny internetowy system sprzedaży.
– W przypadku pierwszego zakupu biletów za pośrednictwem aplikacji mobilnych, czy systemu sprzedaży internetowej konieczne jest zarejestrowanie Użytkownika, tj. założenie konta – dodaje WKD.