Kosmetyczna marka rodem z Warszawy
W stolicy rozwija się wiele inicjatyw gospodarczych. Małe firmy kosmetyczne zdobywają przebojem polski rynek, tak jak Mystik Warsaw
Na polskim rynku produktów makijażowych pojawiała się kolejna marka, która już wkrótce może wysoko uplasować się w branży kosmetycznej w kraju i za granicą. Mystik Warsaw, bo o nich mowa - to młoda i dynamicznie rozwijająca się firma, która już teraz może konkurować z takimi polskimi potentatami w tej dziedzinie, jak na przykład Inglot.
Mystik Warsaw to polska marka, która od początku kreuje swój wizerunek w oparciu o polskie akcenty, zawarte nawet w nazwie. To firma, która niczego nie kopiuje, tylko buduje od podstaw po swojemu, do tego promując nazwę i wizerunek stolicy Polski.
Mystik Warsaw nie została jednak stworzona ani przez Warszawiaków, ani nawet przez Polaków. Autorką pomysłu jest Portugalka - Rita Amaral, która swoje produkty tworzy w Polsce, dedykuje Polkom i pragnie je dopasować do ich upodobań i potrzeb.
Markę cechuje niezwykła grafika, która widnieje na każdym opakowaniu. To starannie opracowany wzór, który swym szkicem nawiązuje do dziedzictwa kulturowego Warszawy – Pałacu Kultury i Nauki.
Mystik Warsaw, w swym pierwotnym założeniu, postawiło na razie na kosmetyki przeznaczone do różnego typu makijażu, zarówno tego na co dzień, jak i na specjalne okazje. Produkty cechują ciekawe patenty, trwałość oraz obecność cennych składników. Cena i jakość kosmetyków sprawiają, że mogą stać się poważną konkurencją dla drogich odpowiedników renomowanych już firm.