mobile
REKLAMA

Mocne strony Twojej strony

Prowadzisz firmę, która nie ma jeszcze strony internetowej? A może czujesz, że Twoja witryna wymaga poprawek? Przeczytaj nasze rady i skuteczniej walcz o obecność swojej firmy w sieci.

TAGI
Mocne strony Twojej strony

Nazwa witryny

Po pierwsze, jeżeli nie wybrałeś jeszcze adresu swojej strony, zdecyduj się na prosty i krótki, ale zarazem kojarzący się z profilem Twojej firmy. Tylko taki łatwo zapamiętają Twoi potencjalni klienci i być może odwiedzą Cię w sieci. Pamiętaj też, by nazwa Twojej witryny była oryginalna i nie kojarzyła się z żadną znaną już firmą.

Wygląd strony

Po drugie, zadbaj o prosty wygląd strony i przyjazną nawigację. Klient, wchodząc na Twoją stronę, powinien móc poruszać się po niej intuicyjnie. Witryna powinna posiadać również zakładki charakterystyczne dla większości stron www (np. o mnie, kontakt etc.) w widocznym miejscu. Jeżeli klient będzie miał trudności z poruszaniem się po stronie Twojej firmy, istnieje prawdopodobieństwo, że ją opuści. I więcej na nią nie zajrzy.

Wersja mobilna

Po trzecie, Twoja strona musi być przyjazna także dla użytkowników, którzy korzystają z niej za pomocą urządzeń mobilnych, w tym telefonów. Pamiętaj o wcześniejszym zaprojektowaniu wersji mobilnej, zadbaj o to, by strona ładowała się szybko również na telefonach, dostosuj wygląd grafik i bloków tekstowych.

Interesujące treści

Po czwarte, unikalne treści. Tworzenie unikalnych, specjalistycznych treści sprawia, że Twoja strona lepiej pozycjonuje się w wyszukiwarkach. Zadbaj o ciekawe artykuły powiązane tematycznie z profilem Twojej firmy, a jest szansa, że Twoi potencjalni klienci spędzą na Twojej stronie więcej czasu.

Sklep internetowy

Po piąte, jeżeli Twoja firma zajmuje się sprzedażą usług lub produktów, warto zintegrować stronę www ze sklepem internetowym. Wiele osób, mając wybór, decyduje się na zakupy w sieci – są łatwe, szybkie i bez kolejek. Daj swoim klientom taką możliwość! Pamiętaj jednak o dogodnym systemie płatności i jasnej polityce zwrotów.

Nie tylko strona internetowa

Po szóste, nie zapominaj o mediach społecznościowych. Strona www nie jest jedynym sposobem na walkę o klienta w sieci. Wykorzystaj potencjał społecznościówek: Facebooka, Twittera, Snapchata, Instagrama i innych. Dobierz kanały odpowiednie do Twojej branży i zacznij działać. Jeżeli czujesz, że to nie Twoja bajka, możesz zatrudnić specjalistę. Warto skorzystać także z marketingu szeptanego i kampanii mailingowych.

MW

KOMENTARZE

aktualności

więcej z działu aktualności

sport

więcej z działu sport

kultura i rozrywka

więcej z działu kultura i rozrywka

Drogi i Komunikacja

więcej z działu Drogi i Komunikacja

Kryminalne

więcej z działu Kryminalne

KONKURSY

więcej z działu KONKURSY

Sponsorowane

więcej z działu Sponsorowane

Biznes

więcej z działu Biznes

kulinaria

więcej z działu kulinaria

Zdrowie i Uroda

więcej z działu Zdrowie i Uroda