mobile
REKLAMA

O Warszawie w wirtualnym przewodniku, w dziewięciu językach

W tym roku Warszawa postawiła w turystyce na nowe narzędzia pozwalające dotrzeć do potencjalnego turysty. Stolica została partnerem ArrivalGuides – światowego lidera branży turystycznej - co pozwoliło na uaktualnienie i uatrakcyjnienie informacji o naszym mieście.

inf. pras.
TAGI
O Warszawie w wirtualnym przewodniku, w dziewięciu językach

 

ArrivalGuides to platforma internetowa, poprzez którą turysta może nie tylko zarezerwować konkretne usługi, takie jak nocleg lub przelot, ale także uzyskać kompleksową informację o docelowym miejscu podróży.

Stworzony przez Stołeczne Biuro Turystyki na potrzeby ArrivalGuides wirtualny przewodnik po Warszawie dostępny jest aż w dziewięciu językach: polskim, angielskim, niemieckim, hiszpańskim, francuskim, włoskim, rosyjskim, japońskim i chińskim. Podzielony został na 16 sekcji i tematów, które przedstawiają różne aspekty miasta. Turysta znajdzie tutaj informacje nie tylko o najbardziej popularnych atrakcjach turystycznych w zakładce TOP 10, ale także o ciekawych miejscach np. na warszawskiej Pradze, czy nad Wisłą. W przewodniku znajdują się zakładki poświęcone Warszawie Fryderyka Chopina i Marii Skłodowskiej – Curie oraz miejskim ciekawostkom. Przewodnik podpowiada co w Warszawie robić zimą, i co jeśli przyjeżdżamy z dziećmi. Nie zabrakło też tematów kulinarnych oraz miejsc polecanych na zakupy i wieczorna rozrywkę.

W tym roku przewodnik po Warszawie został pobrany już ponad 740 000 razy, najczęściej w jęz. angielskim. Stołeczne Biuro Turystyki, opierając się na wyliczeniach statystycznych ArrivalGuides, podaje, że jeśli nawet tylko 5% osób z tych, którzy odwiedzili platformę lub do których dotarł przewodnik odwiedzi Warszawę, to do budżetu miasta wpłynie ponad 13,3 mln. euro.

ArrivalGuides jest dostawcą wirtualnych przewodników do ponad 300 operatorów na całym świecie. Z usług i treści dostarczanych przez ArrivalGuides korzystają m.in.: Stena Line, linie lotnicze np. Air Berlin, Norwegian, Aer Lingus, Eurowings, światowi touroperatorzy tacy jak Thomas Cook, czy Ctrip oraz firmy typu VISA i wiele innych. Poza wiodącym produktem, jakim są przewodniki, ArrivalGuides dostarcza klientom także filmy wideo (Arrival TV) dzięki współpracy z globalnym programem Smart TV. ArrivalGuides dostępne jest także w formie aplikacji na urządzenia mobilne.

 

KOMENTARZE

aktualności

więcej z działu aktualności

sport

więcej z działu sport

kultura i rozrywka

więcej z działu kultura i rozrywka

Drogi i Komunikacja

więcej z działu Drogi i Komunikacja

Kryminalne

więcej z działu Kryminalne

KONKURSY

więcej z działu KONKURSY

Sponsorowane

więcej z działu Sponsorowane

Biznes

więcej z działu Biznes

kulinaria

więcej z działu kulinaria

Zdrowie i Uroda

więcej z działu Zdrowie i Uroda