Organizacja pracy urzędu dzielnicy Mokotów w czasie pandemii
W czasie pandemii Urząd Dzielnicy Mokotów pracuje codziennie w godz. 8.00-16:00.
Obsługa klienta jest prowadzona we wszystkich sprawach realizowanych przez Urząd - wyłącznie po uprzednim umówieniu wizyty:
- przez system rezerwacji internetowych (rezerwacje.um.warszawa.pl)
- telefonicznie (telefony poniżej)
- mailowo (adresy poniżej)
Kasy Urzędu działają normalnie - przyjmowane są wpłaty gotówką oraz kartami płatniczymi. Rekomendujemy wcześniejsze wykonywanie koniecznych płatności przelewami na rachunki bankowe przypisane do poszczególnych tytułów płatności, dostępne na głównej stronie internetowej Urzędu Dzielnicy Mokotów.
Bez wcześniejszego umawiania można złożyć dokumenty do urzędu w Punkcie Kancelaryjnym przy Stanowisku Informacji w siedzibach przy Rakowieckiej 25/27 oraz Wiktorskiej 91A.
- Przyjmowanie dokumentów w tych punktach odbywa się tylko na zasadach kancelaryjnych.
- Punkt informacyjny udziela podstawowych informacji i może wydać druki do wypełnienia.
- Nie ma możliwości wypełniania druków na terenie urzędu lub przy stanowisku kancelaryjnym.
Do urzędu może wejść tyle osób, ile jest czynnych stanowisk. Pozostałe osoby proszone są o oczekiwanie w kolejce na zewnątrz budynku.
Fot. UD Mokotów