mobile

Stoisko z kawą – sprawdź, czy powinno pojawić się w Twoim sklepie!

Stoisko z kawą to jedna z najczęściej spotykanych innowacji we współczesnych sklepach. Jest to ściśle związane z dużą i niesłabnącą popularnością kawy oraz coraz większego powodzenia napojów typu „to go”. Nie bez znaczenia pozostaje też łatwość, z jaką można pozyskać własny kącik kawowy do firmowego zastosowania. Ale czy stoisko z kawą sprawdzi się w każdym sklepie?

Artykuł sponsorowany
TAGI kawa sklep
Stoisko z kawą – sprawdź, czy powinno pojawić się w Twoim sklepie!

Podsumowanie: 

  • Stoisko z kawą (https://www.tchibo-coffeeservice.pl/rozwiazania-dla-biznesu/modele-finansowania/coffee-to-go/) pojawia się w coraz większej liczbie miejsc, również w małych, średnich i dużych sklepach. To jedna z najpopularniejszych innowacji w handlu detalicznym.
  • Nowoczesny ekspres automatyczny, komplet akcesoriów do przygotowania kawy na wynos i wysokiej jakości ziarna – oto najważniejsze elementy składające się na profesjonalne stoisko kawowe.
  • Jest co najmniej kilka korzyści płynących z włączenia stoiska kawowego do sklepu. Dotarcie do nowych klientów i zwiększenie konkurencyjności lokalu to tylko dwa z nich. Pozostałe znajdziesz w artykule!

Stoisko z kawą – jak wygląda i działa?

Podstawowym zadaniem stoiska kawowego jest umożliwić gościom Twojego lokalu szybkie i samodzielne przygotowanie wysokiej jakości kawy na wynos. Staje się to możliwe, dzięki kilku elementom – przede wszystkim nowoczesnemu ekspresowi do kawy, będącemu sercem takiego kącika, a także akcesoriom dodatkowym takim jak: kubki jednorazowe, wieczka, mieszadełka, cukier w saszetkach, syropy smakowe i topping mleczny. Całości dopełnia skrzętnie ukryty, ale zawsze pozostający pod ręką kosz na odpadki i telemetria – system gromadzący informacje o liczbie i rodzajach wydanych napojów (cenny zwłaszcza dla Ciebie, czyli właściciela sklepu). Stoisko z kawą przyjmuje postać eleganckiego, kompaktowego mebla, łatwego we włączeniu w ciąg ekspozycyjno-sprzedażowy.

Powody, dla których warto włączyć stoisko z kawą do wyposażenia sklepu

Dotarcie do nowych klientów

Czy wiesz, że około 25% konsumentów wydaje na „kawę na mieście” co najmniej 50 zł każdego miesiąca? A blisko połowa Polaków deklaruje picie kawy poza domem? To potencjał, który powinieneś wykorzystać! Włączając do wyposażenia sklepu profesjonalne, samoobsługowe stoisko z kawą docierasz do tych osób.

Zwiększenie dochodów

Sprzedaż kawy na wynos jest dziś bardzo opłacalną usługą – marże detaliczne sięgają nawet kilkudziesięciu procent! Dochód wzrośnie tym bardziej, jeśli stoisko z kawą wykorzystasz również do cross sellingu, czyli sprzedaży krzyżowej. Polega ona na proponowaniu klientom innego produktu do już przez nich wybranego, na przykład drożdżówki do kawy lub odwrotnie.

Większa konkurencyjność lokalu

Sklep, w którym umieszczono profesjonalne stoisko kawowe jawi się w oczach klientów jako bardziej atrakcyjny niż lokal, w którym takiego kącika z kawą nie ma. To z pewnością korzystnie wpłynie na opłacalność Twojego biznesu!

Lepszy wizerunek firmy

Kawa, której piękny aromat dociera do klientów tuż po przekroczeniu progu? Profesjonalna, uśmiechnięta obsługa oferująca smaczną drożdżówkę do napoju? To na pewno zrobi wrażenie na klientach i przekona, że dbasz o ich potrzeby oraz satysfakcję konsumencką. A od tego już tylko krok do ponawianych zakupów i rosnącego przychodu.

KOMENTARZE

aktualności

więcej z działu aktualności

sport

więcej z działu sport

kultura i rozrywka

więcej z działu kultura i rozrywka

Drogi i Komunikacja

więcej z działu Drogi i Komunikacja

Kryminalne

więcej z działu Kryminalne

KONKURSY

więcej z działu KONKURSY

Sponsorowane

więcej z działu Sponsorowane

Biznes

więcej z działu Biznes

kulinaria

więcej z działu kulinaria

Zdrowie i Uroda

więcej z działu Zdrowie i Uroda