„Warszawa to nie tylko…” - co zwiedzać z dala od tłumów
Od dziś, 15 czerwca, rusza nowa kampania Stołecznego Biura Turystyki, która zachęca do odwiedzania Warszawy i odkrywania lokalnych atrakcji miasta. Przez najbliższe pięć tygodni podpowiemy, jakie ciekawe miejsca czekają na odkrycie zarówno przez turystów, jak i mieszkańców.
Z najnowszego badania wizerunku miasta wynika, że główne skojarzenia Polaków z Warszawą to hasła „stolica” oraz „Pałac Kultury i Nauki”. W odpowiedzi na te wyniki, od dziś w mediach społecznościowych oraz na oficjalnym portalu turystycznym Stołecznego Biura Turystyki go2warsaw.pl będzie można poznawać atrakcje miasta – te spoza listy TOP 10. A tych w Warszawie nie brakuje - wystarczy zejść z głównego szlaku i odkrywać stołeczne plaże, lokalne parki, kilometry ścieżek rowerowych czy niszowe muzea.
Na liście miejsc jest z pewnością warszawski odcinek Wisły, gdzie poza bulwarami można spacerować wzdłuż naturalnego brzeg rzeki, po praskiej stronie miasta. Warszawę można odkrywać szlakiem stołecznych legend, syrenek czy podwórkowych kapliczek. Więcej na portalu w ciągu najbliższych tygodni go2warsaw.pl.
Dodatkowym walorem kampanii jest szyta na miarę oferta instytucji i firm z branży turystycznej, które - tak jak stołeczny samorząd - są członkami Warszawskiej Organizacji Turystycznej. Współpraca z partnerami z WOT jest również kolejnym działaniem miasta, mającym na celu wsparcie firm z sektora, który był jednym z najbardziej dotkniętych przez epidemię koronawirusa.
Źródło: UM Warszawa