Elektroniczna Tablica Ogłoszeń
Dokumenty urzędowe z dzielnic i stołecznych biur można znaleźć na tablicach. Zostały uruchomione 11 kwietnia. Treści pojawiają się na 20 miejskich monitorach oraz w internecie.
Wcześniej ogłoszenia były wywieszane w gablotach urzędów dzielnic. Aby mieszkańcy mieli 24-godzinny wgląd w te dokumenty, wyposażono urzędy w Elektroniczną Tablicę Ogłoszeń. Można z niej korzystać w 20 miejscach. Stronę www.eto.um.warszawa.pl można przeglądać również za pomocą komputera, tabletu czy smartfona.
Lokalizacje elektronicznych tablic:
o Bemowo -ul. Powstańców Śląskich 70,
o Białołęka - ul. Modlińska 197,
o Bielany - ul. S. Żeromskiego 29,
o Mokotów - ul. Rakowiecka 25/27,
o Ochota - ul. Grójecka 17a,
o Praga-Południe - ul. Grochowska 274,
o Praga-Północ -ul. Ks. I. Kłopotowskiego 15,
o Rembertów - al. gen. A. Chruściela "Montera" 28,
o Śródmieści - ul. Nowogrodzka 43,
o Targówek - ul. L. Kondratowicza 20,
o Ursus - pl. Czerwca 1976 r. nr 1,
o Ursynów - al. Komisji Edukacji Narodowej 61,
o Wawer - ul. Żegańska 1,
o Wesoła - ul. 1 Praskiego Pułku 33,
o Wilanów - ul. F. Klimczaka 2,
o Włochy - al. Krakowska 257,
o Wola - al. Solidarności 90,
o Żoliborz - ul. J. Słowackiego 6/8,
· Ratusz (przy wejściu głównym) - pl. Bankowy 3/5,
· Biuro Mienia Miasta i Skarbu Państwa - ul. T. Chałubińskiego 8
Wszystkie ogłoszenia są dzielone według tematu np. architektura, konkursy, dotacje, uchwały, zamówienia publiczne, ogłoszenia sądowe czy środowisko. Warszawiacy dzięki jednej stronie internetowej mogą zapoznać się z datami konsultacji społecznych, okręgami wyborczymi czy z informacjami o budżecie obywatelskim. Znajdą również ogłoszenia o pracę, plany miejskich inwestycji, a także przedmioty z Biura Rzeczy Znalezionych.
Poza tablicami...
Mieszkańcy stolicy mogą całodobowo kierować swoje pytania do Miejskiego Centrum Kontaktu Warszawa 19115. Platforma dostępna jest w trzech wariantach: mobilnej aplikacji, na stronie internetowej i pod numerem telefonu 19115. Przez cały tydzień informacji udziela ok. 50 konsultantów oraz 6 razy więcej pracowników biur i stołecznych jednostek. Urzędnicy śledzą interwencje administracji miejskiej np. powiadomienia o dziurze w drodze, zniszczonej zieleni, nielegalnym wysypisku śmieci czy niedziałającej sygnalizacji świetlnej. Mieszkańcy informują o swoich pomysłach np. na nowe lokalizacje miejskich ławek czy dodatkowych drzew.
źródło: um.warszawa