DIMAQ VOICE - spotkania ze specjalistami digital marketingu
12. grudnia odbyło się drugie spotkanie cyklu DIMAQ VOICE - spotkania dla entuzjastów digital marketingu, które prowadzą najlepsi eksperci z branży – posiadacze certyfikatów DIMAQ.
Organizatorem wydarzenia jest IAB Polska – organizacja zrzeszająca podmioty z branży internetowej i reprezentującą ich interesy. Celem firmy jest wspieranie działalności uczestników rynku komunikacji interaktywnej oraz popularyzacja internetu jako efektywnego medium, wykorzystujące, działania promocyjne, badawcze, edukacyjne i ochronę prawną.
DIMAQ (Digital Marketing Qualification) to certyfikat przyznawany specjalistom z obszaru marketingu cyfrowego, sprawdza ich kwalifikacje i poziom wiedzy. Osoby, które uzyskały ten certyfikat, mogą później prezentować podczas spotkań DIMAQ VOICE. Specjaliści wymieniają się doświadczeniem, co ważne objaśniają pewne zjawiska na przykładzie prawdziwych kampanii.
12. grudnia odbyło się już drugie spotkanie. Przedstawiono 3 prezentacje : Programmatic w Performance, Integracja działań ATL i Digital - jak stworzyć skuteczną i spójną komunikację we wszystkich punktach styku Klienta z marką oraz Wykorzystanie Proximity Targeting w kampaniach dla stacji benzynowych. Prowadzącymi byli Maciej Fronczak, Igor Dąbrowski i Paweł Mieszkowski. Wydarzenie jest bezpłatne oraz otwarte dla każdego kogo interesuje digital marketing. Następne spotkanie zaplanowane jest na 10. Stycznia. Aby być na bieżąco zalecamy śledzić wydarzenie na facebook’u.