VI edycja China Expo – China Brand Show Poland 2016 we wrześniu w Warszawie
W dniach 15-17 września br. odbędzie się VI edycja targów China Expo – China Brand Show Poland, czyli jednego z największych wydarzeń w Polsce poświęconych współpracy biznesowej z Chinami. Impreza będzie miała miejsce w warszawskim Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c. Na konferencję prasową w dniu 30 sierpnia, poświęconą temu wydarzeniu organizatorzy zaprosili do restauracji China Town przy al. Lotników 28.
Odwiedzający China Expo – China Brand Show Poland będą mieli okazję m.in. do nawiązania kontaktów biznesowych z przedsiębiorcami z Chin oraz poznania specyfiki funkcjonowania rynku Państwa Środka.
China Expo – China Brand Show Poland to cykliczna impreza targowa poświęcona współpracy biznesowej z Chinami. Wydarzenie będzie stanowiło okazję do nawiązania kontaktów handlowych z około 200 producentami i eksporterami z różnych regionów Chin, którzy będą gościć na imprezie w charakterze wystawców. Na stoiskach zostaną zaprezentowane m.in. produkty oświetleniowe, materiały budowlane i osprzęt, systemy alarmowe oraz zabezpieczeniowe, elektronika, wyposażenie wnętrz – w tym kuchni i łazienek, artykuły gospodarstwa domowego, części samochodowe oraz upominki.
Wsparcie dla polsko – chińskiego biznesu
Z myślą o rodzimych przedsiębiorcach, podczas VI edycji tragów China Expo – China Brand Show Poland zostanie utworzony również sektor usług dla biznesu polsko-chińskiego. Dedykowany jest on jest firmom związanym z rynkiem Dalekiego Wschodu, oferującym m.in. usługi prawne, consultingowe, spedycyjne, logistyczne, finansowe, telekomunikacyjne oraz tłumaczeniowe. W sektorze będą mogły zaprezentować swoją ofertę również szkoły językowe prowadzące kursy języka chińskiego, a także producenci biżuterii, kamieni szlachetnych – w tym bursztynów, a także wyrobów skórzanych.
Bogaty program konferencji oraz atrakcji dla odwiedzających
Podczas wydarzenia będą miały miejsce liczne prelekcje poświęcone tematom związanym z prowadzeniem biznesu we współpracy z Chinami. Odwiedzający targi China Expo – China Brand Show Poland będą mogli poznać specyfikę funkcjonowania chińskiego rynku oraz uzyskać pomoc w znalezieniu partnera biznesowego w Państwie Środka. Na uczestników wydarzenia będą czekały również dodatkowe, liczne atrakcje nawiązujące do tradycji i kultury Orientu.
Więcej informacji na temat wydarzenia znajduje się na stronie http://www.china-expo.pl/.
Patronat medialny nad wydarzeniem sprawuje min. Informator Stolicy




























![[Rozwiązanie konkursu] Wyślij swoje świąteczne życzenia i wygraj publikację w gazecie „Informator Stolicy”](/uploads/artykuly/zdjecie/k_280x150/8abf53ae5e6bb60e0a46c0cb4da4f5a822bee3aa.png)
![[Rozwiązanie konkursu] "Po słonecznej stronie życia” – wygraj książkę Damiana Abramowicza](/uploads/artykuly/zdjecie/k_280x150/d0e3e375dcad54d827756f7f588561f4018ff4cc.png)
![[Rozwiązanie konkursu] "Choinka” w teatrze Guliwer. Wygraj wejściówki](/uploads/artykuly/zdjecie/k_280x150/01d2ed3f6041f16fd646e64351050f0e4669ae74.jpeg)
![[KONKURS] Spektakl "Choinka" w teatrze Guliwer. Wygraj wejściówki](/uploads/artykuly/zdjecie/k_280x150/6289f215bacb04cf6a286c7b65048e016b8a0151.jpeg)















