mobile
REKLAMA

Internauci kpią z czasu przejazdu koleją pomiędzy Warszawą a Szczecinem

4 godziny i 18 minut tyle od niedzieli 15 grudnia zajmuje podróż koleją z Warszawy do Szczecina. Informację o szybszym połączeniu przekazało PKP PLK oraz Ministerstwo Infrastruktury. Coś, co miało stać się świetną wiadomością wywołało dużą dyskusję wśród internautów, którzy twierdzą, że to jednak wątpliwy kolejowy sukces

NKK
Internauci kpią z czasu przejazdu koleją pomiędzy Warszawą a Szczecinem

Jak pisaliśmy z Warszawy do Szczecina pociągiem dojedziemy w 4 godziny i 18 minut.

- Nowoczesne pociągi pokonują tę trasę w 4 h 18 minut, po drodze zatrzymując się w Poznaniu, Stargardzie i Krzyżu. To rekordowy czas przejazdu. Ze stolicy woj. zachodniopomorskiego do Poznania dojedziemy w 1 godzinę 51 minut – informowało Ministerstwo Infrastruktury.

Coś, co jedni uznają za rekord i sukces drudzy odbierają w sposób zupełnie przeciwny.

Pod postem dotyczącym informacji o nowym „rekordowym” połączeniu w naszych mediach społecznościowych rozgorzała ogromna dyskusja. Internauci w dużej mierze pozostali bezlitośni, jeżeli chodzi o ocenę czasu przejazdu pociągów na trasie Warszawa – Szczecin. Co piszą internauci:

- Schyłek 2024 i ktoś się chwali takim długim czasem przejazdu robiąc z tego sukces!

- Czym tu się chwalić ??? Poniżej 3 h to byłoby coś

- 4h 20 min za 200 zł. To wolę dołożyć 100 zł i jechać autem 5H, być niezależnym od nikogo i robić przystanki kiedy chcę.

I jest szansa, że nie będę stał w polu godzinę czy dwie.

- Ale wyczyn 520 km w 4:18 i to za 200zł? Taczkolino świata nie dogonimy. Z Kioto do Tokio 2:18 - a to 450km.

A ja na spokojnie Wa-Scz. w IC w 5:22h za 86zł.gdzie tak gonić ?

- Szybciej o 15 minut, nie licząc opóźnienia i drożej o 100zł.

- 4:55 min tyle trwa podróż pociągiem relacji Pekin - Szanghaj dla przypomnienia 1100 km .

Pojawią się również takie głosy:

- 160 km/h to bardzo przyzwoita prędkość, oczywiście że można budować linie przystosowaną do 250 km/h z tym że koszty budowy są już dwa razy większe również utrzymanie takiej lini dwukrotnie zwiększą się koszty, kolej musiałby odbić sobie takie koszty a najłatwiej ceną biletu .

-Świetne bo wyjeżdżając w letni dzień skoro świt to zdąży się człowiek popluskać w dniu pierwszym w morzu.

Może niektórych pocieszy fakt, że w przyszłości planowane jest skrócenie czasu przejazdu o kolejne 10 minut.

 

fot. NKK

KOMENTARZE

aktualności

więcej z działu aktualności

sport

więcej z działu sport

kultura i rozrywka

więcej z działu kultura i rozrywka

Drogi i Komunikacja

więcej z działu Drogi i Komunikacja

Kryminalne

więcej z działu Kryminalne

KONKURSY

więcej z działu KONKURSY

Sponsorowane

więcej z działu Sponsorowane

Biznes

więcej z działu Biznes

kulinaria

więcej z działu kulinaria

Zdrowie i Uroda

więcej z działu Zdrowie i Uroda