WOLA MA NAJLEPSZY WYDZIAŁ OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW W WARSZAWIE
W opinii mieszkańców wolski Wydział Obsługi Mieszkańców jest najlepszy w zakresie bezpośredniej i telefonicznej obsługi interesantów. Najwyżej ocenione zostało zachowanie urzędnika wobec klienta oraz sposób załatwienia przedstawionej sprawy.
Urząd m.st. Warszawy organizuje systematycznie badania jakości pracy urzędników w zakresie bezpośredniej i telefonicznej obsługi Klienta oraz badania opinii mieszkańców na temat jakości usług świadczonych w Wydziałach Obsługi Mieszkańców i Delegaturach Biura Administracji i Spraw Obywatelskich.
W ramach ostatniego badania oceniany był wygląd urzędu, wygląd zewnętrzny urzędnika oraz jego stanowisko pracy, zachowanie się wobec klienta, obsługa przedstawionej sprawy oraz sposób załatwienia przedstawionej sprawy.
Wolski WOM okazała się najlepszy w Warszawie. Dzielnica Wola została najwyżej oceniona pod względem zachowania urzędnika wobec klienta oraz za sposób załatwienia przedstawionej sprawy. - Wola jest Dzielnicą otwartą na mieszkańców. Chcemy wychodzić naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców, dlatego tak duży nacisk kładziemy na bezpośrednią obsługę interesantów. To ważny proces, dlatego dbamy o wysoki poziom świadczonych usług i staramy się pomóc w każdej sytuacji - podkreśla Krzysztof Strzałkowski, Burmistrz Dzielnicy Wola. Mieszkańcy chwalili przede wszystkim komunikację i wskazywali, że wolscy urzędnicy starali się w prosty i przystępny sposób wyjaśniać procedury i sposób załatwienia danej sprawy.
Badanie było realizowane w październiku i listopadzie 2015 r. i składało się z 20 wizyt w każdym urzędzie.
Źródło: Urząd Dzielnicy Wola