Galeria Młociny. Nowe, lifestylowe "MUST BE"
W poprzednim stuleciu Bielany słynęły z najlepszych potańcówek, pikników i karuzeli. Nie bez kozery powstawały o tym piosenki, które potrafi zanucić niejeden mieszkaniec kraju. Dziś, powstająca w pobliżu Huty Warszawa, Galeria Młociny skusi wysokiej klasy designem, bogatą ofertą zakupową oraz strefą gastronomiczną mieszczącą pod jednym dachem świata. Otwarcie już 23 maja.
Karuzela, Karuzela, na Bielanach co niedziela
Słowa piosenki Marii Koterbskiej nawiązują do cudownej historii dzielnicy, która w minionym stuleciu była mekką rozrywki stolicy. To tu, na Bielanach, obywały się pikniki, festiwale i biesiady, na które ludzie tłumnie przypływali statkami po Wiśle. Bycie tu było obowiązkowym punktem niedzieli niejednego Warszawiaka. Choć tradycja niedzielnych odpustów odbywających się w pobliżu lasku bielańskiego sięga połowy XVII wieku, dopiero w minionym stuleciu bywanie tu stało się modne. Niestety lata 70. i 80. uśpiły tradycję i Bielany zapadły w rozrywkowy sen. Aż do teraz.
Spotkania i Dania na Młocinach
W pobliżu warszawskiej huty i stacji metra powstaje niezwykła budowla. Galeria Młociny, bo o niej mowa, ma być nowym, lifestylowym miejscem dla mieszkańców Warszawy. A wraz z nią wyjątkowa strefa Spotkań i Dań. W projekcie obiektu znalazły się odwołania do tradycji okolicy. Wystrój Hali Hutnik nawiązuje do motywów fabrycznych sąsiadującej z galerią Huty Warszawa. Szykowna, urządzona w industrialnym klimacie strefa restauracyjna, jest pierwszym takim konceptem w kompleksie handlowym w Polsce. Łączy w sobie ofertę gastronomiczną z niezwykle popularną na świecie przestrzenią coworkingową wyposażoną w 20 stanowisk. To tutaj wszyscy pracujący zdalnie i freelancerzy znajdą miejsce do codziennej lub okazjonalnej pracy w cudownej atmosferze. Wieczorem zaś usiądą z przyjaciółmi przy kolacji i lampce wina, by podzielić się nowinkami minionego dnia. W strefie Spotkań i Dań, pojawią się niespotykane dotąd w centrach handlowych marki gastronomiczne Sobremesa, Buenavista, czy Sushi Zushi.
Dechy to część strefy Spotkań i Dań, która za dnia będzie idealnym miejscem dla młodych ludzi i studentów, zaś wieczorami umili ona czas osobom szukającym rozrywki. Odbywać się tu będą potańcówki, koncerty i Bielańska Scena Komediowa. Karuzela, stworzona z myślą o najmłodszych, to idealne miejsce dla rodzin z dziećmi. Przestrzeń została złożona z różnorodnych restauracji, stref szybkich przekąsek oraz ogródka zabaw dla dzieci. Zaplanowana z myślą o spokojniejszym spędzaniu wolnego czasu znajdzie uznanie wśród rodziców. Twórcy miejsca zaplanowali jeszcze sporą przestrzeń otwartą, do wypoczynku na dachu. Połączony funkcjonalnie z pozostałymi strefami Ogród, na którym zasadzono ponad 1 500 krzewów oraz drzew, da gościom możliwość podziwiania panoramy dzielnicy.
Cała, mieszcząca kilkadziesiąt restauracji, knajpek i kawiarni strefa Spotkań i Dań, wypełni lukę na północno-zachodniej mapie Warszawy, z dala od zgiełku Centrum, tłumów, kolejek i hałasu.
Poza standardową ofertą odpowiadającą miejskiej kulturze jedzenia, odbywać się będą tu liczne wydarzenia rozrywkowe i kulinarne. To tu będzie można też pójść do pierwszego na Bielanach nowoczesnego multipleksu, jedynego w pełni wyposażonego w rozkładane fotele w cenie standardowego biletu, pograć w kręgle, skorzystać z siłowni, strefy zabaw, czy zwyczajnie zrobić zakupy. A mówiąc o zakupach - głowę tu straci niejeden trendsetter.
Zarezerwowane dla kochających modę
Galeria Młociny może konkurować z największymi centrami handlowymi jeśli chodzi o jakość i ilość modowych brandów mieszczących się pod jednym dachem. W Alei Mody, w której dominują piękne i wysokie na ponad siedem metrów witryny sklepowe, prawdziwą frajdę będą mieli wszyscy śledzący światowe trendy. Znalazło się tu wiele znamienitych polskich i międzynarodowych marek. Ubrania, akcesoria, buty i torebki, na wielką galę, do pracy, czy na siłownię. Kupi się tu wszystko i na każdą kieszeń. Zadebiutują tu ze swoimi butikami takie marki jak Gagliardi, Sloggi, czy Mayoral. W końcu też w tej części Warszawy zagoszczą takie marki jak VanGraaf, Zara czy Royal Collection. Wiele firm zdecydowało się otworzyć tu swoje flagowe salony, co świadczy o tym, jak ważnym punktem na zakupowej mapie Warszawy będzie Galeria Młociny. Niejeden trendsetter może przebierać nogami w oczekiwaniu na otwarcie, ponieważ zaplanowane przez centrum handlowe atrakcje pozwolą upolować nie tylko najnowsze kolekcje i skorzystać ze specjalnych okazji, ale też spotkać na żywo nazwiska znane ze świata mody.
Uciecha dla pociech
Dla naszych najmłodszych gości zbudowano wyjątkową i jedyną w swoim rodzaju strefę – Ogródek zabaw dla dzieci. Zaproszono do współpracy artystów, psychologów, terapeutów sensorycznych i naukowców, którzy wspólnie przygotowali miejsce, w którym dzieci będą mogły nie tylko się bawić, ale przede wszystkim rozwijać swoje umiejętności, intelekt, zainteresowania, a także czerpać wiedzę z dziedzin dotychczas nieznanych. Strefa Kids Play dostępna będzie w okolicy Karuzeli, dodatkowo dzieci będą mogły wymieniać punkty zdobyte w tej strefie na różnorodne nagrody.
Do otwarcia zostało zaledwie kilka tygodni. Mieszkańcy okolicznych dzielnic podczas codziennych spacerów dokumentują powstawanie Galerii Młociny i z niecierpliwością wyczekują inauguracji. Czy tradycja bywania na Bielanach powróci? Czy to tu spotykać się będą przedstawiciele warszawskiego lifestylu? Czy o tym miejscu za sto lat będziemy nucić piosenki? Przekonamy się już wkrótce. Otwarcie, które zaplanowano 23 maja, ma być huczne i pełne niezwykłych atrakcji.
Źródło: magnifiCo marketing&PR consultants Sp. z o.o.