mobile
REKLAMA

Płatne parkowanie na Ochocie – jak uzyskać identyfikator ZGN

Najgorętszy temat ostatnich dni, tygodni – płatne parkowanie na Ochocie. Dzisiaj chcemy przedstawić informacje dotyczące wydawania Identyfikatora ZGN.  W trosce o mieszkańców dzielnicy Ochota, podjęto decyzję o wydawaniu Identyfikatora ZGN, który będzie obwiązywać w strefach mieszkańca, wyodrębnionych przez służby dzielnicowe (są to drogi wewnętrzne, drogi osiedlowe, podwórka, parkingi osiedlowe). Za przeprowadzenie całej operacji związanej z wydaniem Identyfikatora ZGN jest odpowiedzialny Zakład Gospodarowania Nieruchomościami (ZGN) Ochota, z siedzibą przy ul. Białobrzeskiej 11.

Informacja prasowa
Płatne parkowanie na Ochocie – jak uzyskać identyfikator ZGN

Wnioski o wydanie Identyfikatora ZGN będzie można składać od 15 października 2021r (czyli od jutra). Zaleca się składanie wniosków drogą elektroniczną na adres e-mail: identyfikator@zgnochota.waw.pl. (adres e-mail będzie aktywny od 15 października). Wniosek można pobrać ze strony internetowej www.zgnochota.waw.pl. Uwaga powyższy adres e-mail służy tylko i wyłącznie do składania wniosków o identyfikator (nie będą udzielane wyjaśnienia, nie będzie udzielana pomoc). W celu wyjaśnień, pomocy merytorycznej zostaną uruchomione  w ZGN Ochota 2 numery telefoniczne: 575 00 67 50 oraz 575 00 65 60.  Oprócz tego (pomimo zalecanej drogi elektronicznej) wnioski o wydanie Identyfikatora ZGN będzie można składać w wersji papierowej w siedzibie Urzędu Dzielnicy Ochota, ul. Grójecka 17 A, (parter) w godz. 8 – 18.00 w poniedziałki oraz od wtorku do piątku, w godz. 8.00 – 16.00,  oraz w siedzibie ZGN Ochota, ul. Białobrzeska 11, od poniedziałku do piątku, w godz. 7:30 – 15.30. Rozpoczęcie przyjmowania wniosków – 15 października.

A teraz instrukcja krok po kroku:

1.      Wejść na stronę internetową ZGN Ochota  zgnochota.waw.pl

2.      Kliknąć w zakładkę Identyfikator Strefy Mieszkańca,

3.      Wyszukać dokument ,,Wniosek o wydanie identyfikatora” 

4.      Kliknąć w dokument i wypełnić jego zawartość

5.      Złożyć wniosek:

1)      za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: identyfiaktor@zgnochota.waw.pl

2)      za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres:

a.      Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy, ul. Białobrzeska 11,  02-379 Warszawa

b.      Urząd Dzielnicy Ochota m. st. Warszawy ul. Grójecka 17 A, 02-021 Warszawa

3)      bezpośrednio w Zakładzie Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy, ul. Białobrzeska 11, 02-379 Warszawa, w godz. pracy Zakładu.

Bezpośrednio w Urzędzie Dzielnicy Ochota m. st. Warszawy ul. Grójecka 17 A, 02-021 Warszawa, w godz. pracy Urzędu.

Fot. UD Ochota

KOMENTARZE

aktualności

więcej z działu aktualności

sport

więcej z działu sport

kultura i rozrywka

więcej z działu kultura i rozrywka

Drogi i Komunikacja

więcej z działu Drogi i Komunikacja

KONKURSY

więcej z działu KONKURSY

Sponsorowane

więcej z działu Sponsorowane

kulinaria

więcej z działu kulinaria

Zdrowie i Uroda

więcej z działu Zdrowie i Uroda