Problemy z nawierzchnią POW na Ursynowie
Po problemach z wentylacją tunelu pod dzielnicą, wykryto nieprawidłowości w nawierzchni poza tunelem
Jak przekazała PAP Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, podczas przeprowadzanych testów wykryto, że na odcinku 400 metrów jednej z jezdni głównych - zarówno na lewym, jak i na środkowym pasie - nawierzchnia nie spełnia wymagań dotyczących mrozoodporności; wyniki ukazały się dopiero w ostatnich dniach, ponieważ metoda, którą testowano beton z POW, zajmuje około trzech miesięcy. Według zapewnień Dyrekcji, wykonawca do 19 września ma wymienić nawierzchnię na krytycznym odcinku na swój koszt.
Mimo pojawiających się informacji o wykrytych nieprawidłowościach, jak ostatnio związanych z awarią wentyalcji w tunelu obwodnicy pod Ursynowem, GDDKiA w dalszym ciągu zapewnia, że kierowcy pojadą odcinkiem między Puławską i Przyczółkową; po zakończonych testach, swoje kontrole mają przeprowadzić Państwowa Straż Pożarna oraz Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego, który wyda decyzję zezwalającą na użytkowanie tunelu - dopiero wtedy otwarcie odcinka będzie możliwe.