Firmy chcą kupować bilety dla pracowników
Zarząd Transportu Miejskiego proponuje firmom dofinansowywanie biletów komunikacji miejskiej dla pracowników. Zainteresowanie pracodawców jest spore – zgłosiło się już kilkadziesiąt firm, z kilkunastoma prowadzone są zaawansowane rozmowy.
Zarząd Transportu Miejskiego chce zainteresować pracodawców promowaniem komunikacji miejskiej wśród zatrudnianych przez nich pracowników. Oferta skierowana jest do wszystkich firm zainteresowanych stworzeniem bardzo praktycznego i użytecznego programu bonusów. Współpraca polega na dofinansowaniu zakupu biletów długookresowych warszawskiej komunikacji miejskiej. Bilety kodowane są na Warszawskiej Karcie Miejskiej w biurze ZTM, w Punktach Obsługi Pasażerów ZTM lub
w siedzibie firmy – partnera tam, gdzie życzy sobie tego firma. Przedsiębiorca sam decyduje, na jakim poziomie dofinansuje zakup biletów. Płatność regulowana jest na podstawie faktur wystawionych na firmę, która we własnym zakresie dokonuje rozliczenia z pracownikiem. ZTM oferuje pełną obsługę - wyrobienie WKM oraz dostarczenie ich do siedziby pracodawcy.
ZTM systematycznie rozbudowuje sieć punktów sprzedaży biletów komunikacji miejskiej. Dlatego poszukuje również partnerów pośród warszawskich hoteli. To miejsca, w których pojawia się wiele osób spoza stolicy, dla których transport publiczny może być podstawowym sposobem poruszania się po Warszawie. ZTM proponuje hotelom zakup biletów, które następnie mogłyby być udostępniane gościom np. na recepcji. Chodzi
w szczególności o bilety czasowe 20-minutowe oraz jednorazowe
75-minutowe. To rozwiązanie atrakcyjne zarówno dla osób przebywających w stolicy w celach biznesowych, jak i dla turystów.
ZTM zaprasza do współpracy wszystkie zainteresowane podmioty. Więcej sprzedanych biletów to wzrost liczby korzystających z komunikacji miejskiej, a tym samym mniej samochodów w mieście i czystsze powietrze.
źródło: ZTM Warszawa
źródło grafiki: https://pixabay.com/pl/metro-warszawa-%C5%9Bwi%C4%99tokrzyska-2286483/