Kładka pod mostem Łazienkowskim otwarta
Kilkusetmetrowa, stalowa kładka, podwieszona pod mostem i przyczółki po obu stronach Wisły, w znacznym stopniu poprawią komunikację pieszo-rowerową i sprawią, że przeprawa przez most stanie się dużo bezpieczniejsza. Trasa jest bardzo dobrze oświetlona, a klarowne drogowskazy pozwolą nie pogubić się podczas przeprawy.
Kładki znajdują się po obu stronach Wisły. Na lewym brzegu rzeki łączą się z drogami rowerowymi na Cyplu Czerniakowskim, na prawym zaś, z Wałem Miedzeszyńskim. Na wspomnianym wale również znajduje się kładka, po północnej stronie węzła Trasy Łazienkowskiej, a ta z kolei łączy się z drogą rowerową wzdłuż Al. Stanów Zjednoczonych. Z kładki bez problemu dojedziemy również na nadwiślańską plażę. Prace nad kładką rozpoczęły się 8 miesięcy temu, a koszt jej budowy to 13,5 mln złotych. Most Łazienkowski będzie szóstym stołecznym mostem z trasą rowerową. Trasa, która powstała dzięki stworzeniu kładki, jest najdłuższą w Warszawie – liczy sobie 9 km! Dzięki niej, mieszkańcy Rembertowa i Pragi-Południe zyskali połączenie ze Śródmieściem i Mokotowem. W planach są już kolejne odcinki – w ramach remontu estakad Trasy "Ł" nad Agrykolą, powstaną drogi dla rowerów prowadzące do placu na Rozdrożu. Budowa kładki pod mostem Łazienkowskim, a także szlaków rowerowych w al. Stanów Zjednoczonych, ul. Ostrobramskiej i ul. Marsa, została zrealizowana przy wsparciu środków unijnych w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych.