mobile

Nowoczesne przedszkole na Bródnie już gotowe

Komfortowy, parterowy budynek w pełni dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami z nowoczesnymi salami dydaktycznymi – przedszkole rozebrane na potrzeby budowy metra wraca w nowoczesnej odsłonie. Wkrótce do nowej siedziby na Bródnie powrócą dzieci.

Informacja prasowa
Nowoczesne przedszkole na Bródnie już gotowe

Formalnie nie będzie to nowa placówka. Przedszkole mieściło się przy Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 275 im. Artura Oppmana już od lat, jednak pod koniec 2018 r. musiało zostać rozebrane na czas budowy stacji metra Bródno. Wówczas dzieci zostały przeniesione do wydzielonej przestrzeni w budynku szkoły.

W budynku są oddzielne szatnie dla dzieci i personelu, pokój dla pedagoga specjalnego/psychologa oraz pomieszczenia techniczno-magazynowe. Z każdej sali można wyjść oddzielnym wyjściem na plac zabaw.  Dodatkowym atutem jest też dostępny z zewnątrz węzeł sanitarny dla przedszkolaków przebywających na dworze.

Przedszkole zgodne ze standardami

Ponieważ placówka przy ul. Hieronima to przedszkole integracyjne, w obiekcie przewidziano szereg udogodnień dla osób z niepełnosprawnością, zgodnie z obowiązującymi standardami dostępności. Budynek ma jedną kondygnację, z dogodnym wejściem z poziomu terenu co umożliwia łatwy dostęp i wygodne poruszanie się wewnątrz. Wszystkie posadzki są antypoślizgowe, a przy każdej sali dydaktycznej znajduje się toaleta dla osób ze szczególnymi potrzebami.

Inwestorem ww. przedsięwzięcia jest Miasto Stołeczne Warszawa reprezentowane przez Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie, w imieniu i na rzecz którego działa Metro Warszawskie  Sp. z o.o. w Warszawie. Wykonawcą inwestycji jest Konsorcjum: Gülermak Ağir Sanayi Inşaat ve Taahhüt A.S  S.A.  oddział w Polsce ul. Grzybowska 80/82 w Warszawie (jako lider konsorcjum), Astaldi S. P. A. Spółka Akcyjna oddział w Polsce ul. Sapieżyńska 10a w Warszawie. Inwestycja jest prowadzona w ramach projektu „Budowa II linii metra w Warszawie – II etap realizacji odcinka wschodniego-północnego, od szlaku za stacją C18 „Trocka” do torów odstawczych za stacją C21”.

fot ZTM w Warszawie

KOMENTARZE

aktualności

więcej z działu aktualności

sport

więcej z działu sport

kultura i rozrywka

więcej z działu kultura i rozrywka

Drogi i Komunikacja

więcej z działu Drogi i Komunikacja

Kryminalne

więcej z działu Kryminalne

KONKURSY

więcej z działu KONKURSY

Sponsorowane

więcej z działu Sponsorowane

Biznes

więcej z działu Biznes

kulinaria

więcej z działu kulinaria

Zdrowie i Uroda

więcej z działu Zdrowie i Uroda