Nowy POP na Dworcu Centralnym
Pasażerowie, którzy przyjadą do Warszawy pociągiem, już niebawem wszystkie sprawy związane z komunikacją miejską szybko i bez problemu załatwią w nowym Punkcie Obsługi Pasażerów na Dworcu Centralnym. Nowy POP zostanie uruchomiony już 1 kwietnia.
Nowy punkt zlokalizowany jest w hali głównej dworca, po stronie Alej Jerozolimskich. Czynny będzie we wszystkie dni tygodnia od godziny 6.00 do 22.00.
Przy dwóch okienkach pasażerowie będą mogli kupić bilety kartonikowe, rozkład jazdy czy wyrobić sobie spersonalizowaną Warszawską Kartę Miejską, Kartę Warszawiaka lub Kartę Młodego Warszawiaka. Pracownicy ZTM udzielą również wszelkich informacji dotyczących funkcjonowania komunikacji miejskiej. W POP-ie złożyć będzie można również wniosek o zwrot biletu zakodowanego na WKM, przekodować bilet, złożyć odwołanie od wystawionego wezwania do zapłaty, skargę lub wniosek,jak również zwrócić bilet kartonikowy.