Sponsorowane

Czy warto reklamować firmę przez outdoor?
2023-03-01
/
KOMENTARZY
OOH, czyli reklama zewnętrzna, to świetny pomysł na skuteczne reklamowanie firmy. Z takiego rozwiązania korzystają nie tylko wielkie przedsiębiorstwa, ale też mniejsze. W samej Warszawie znajdziemy tysiące nośników reklamowych, z czego samych powierzchni typu city transport jest około 6,5 tys. Czy warto je wykorzystać w promocji swojego biznesu?
13 z 38




























![[KONKURS] Spektakl „Piotruś Pan” wygraj wejściówki](/uploads/artykuly/zdjecie/k_280x150/4220062c4a3bc4a89accbe6eeeadbeffc25cc607.jpeg)
![[Rozwiązanie konkursu] Wyślij swoje świąteczne życzenia i wygraj publikację w gazecie „Informator Stolicy”](/uploads/artykuly/zdjecie/k_280x150/8abf53ae5e6bb60e0a46c0cb4da4f5a822bee3aa.png)
![[Rozwiązanie konkursu] "Po słonecznej stronie życia” – wygraj książkę Damiana Abramowicza](/uploads/artykuly/zdjecie/k_280x150/d0e3e375dcad54d827756f7f588561f4018ff4cc.png)
![[Rozwiązanie konkursu] "Choinka” w teatrze Guliwer. Wygraj wejściówki](/uploads/artykuly/zdjecie/k_280x150/01d2ed3f6041f16fd646e64351050f0e4669ae74.jpeg)















